{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

PGO Comet stopper efter 2-3 minutter ved fuld gas {{forumTopicSubject}}

Jeg har en PGO Comet som stopper efter at have kørt med fuld gas 2 - 3 minutter. Den starter første gang og står fint i tomgang og man kan køre afsted uden problemer, men så stopper den. Den starter umiddelbart efter 1-2 gange spark på kickstarteren, men laver samme problem igen. Den har fået ny kaburator, benzinfilter, tændrør, cylinder sæt.
Har i nogle ideer til hvad problemet kan være ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO Comet stopper efter 2-3 minutter ved fuld gas
  • #1   12. jul 2019 indstilling af karburator

  • #2   12. jul 2019 Den går bare ud og starter fint igen? Det kan godt være varmesætninger.

  • Søren C
    Søren C Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   13. jul 2019 Har netop samme problem med en PGO Ligero og har endnu ikke knækket koden. Vi skiftede benzinhane (vacuum). Den triller fint et par minutter så dør den. Det er sket pludselig, så jeg tænker det kan være snavs i tanken, som skvulper rundt og lukker for benzin (vildt gæt)? Men er det bedste bud karburator?

  • #4   13. jul 2019 Altså det lyder som vacuum.
    Ikke længe siden min gjorde det samme, og jeg var ved at blive idiot, fordi jeg skilte og rensede, og lige lidt hjalp det. Så faldt jeg over en tråd på en engelsk forum, om at det kunne være noget så simpelt som mit benzindæksel der var stoppet, så blæste jeg det med noget luft, og har ikke haft problemet siden.


Kommentér på:
PGO Comet stopper efter 2-3 minutter ved fuld gas

Annonce