{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

hvorfor knaller den mine sikringer af? {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg er den heldige ejer af en yamaha Neos, men syntes godt nok jeg har store problemer med lysnettet... lige nu er mit problem at den knalder sikringen af med det samme jeg sætter tænding på?? Jeg har skiftet batteri, og alle pærer ( som den knaldede af, da en modstand var knækket.. ( den har jeg fået udskiftet).. nogen som kan sige hvad der gør at den knalder sikringen? ( har ikke fået lyset, forlys, baglys og blinklys til at virke endnu.. HJÆLP hvad gør jeg forkert?.. scooteren er fra 2002.. en gammel herre.. men den kører godt.. lyset virker bare ikke... pft smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor knaller den mine sikringer af?
  • #1   11. jul 2019 først og og fremmest velkommen her til sg .

    Der kan være mange mange mange ting galt alt fra at plus og minus på batteri er vendt forkert til at en af styr konsollerne er defekte over til at el nettet er defekt jeg ville starte med at tage alt fra simpelthen skille scooteren og tage alt fra også sætte strøm til springer sikring ikke så tændingslås springer den stadig ikke med nøglen dreje på tænd så næste ting vigtigt at tjekke med tændingslås på tænd ellers kommer der ikke strøm i ledninger


  • #2   11. jul 2019 Du har nok haft mus i dine ledninger, så nu er de kortsluttet.

Kommentér på:
hvorfor knaller den mine sikringer af?

Annonce