{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.343 visninger | Oprettet:

kasper K
kasper K
Tilmeldt:
29. nov 2018
Følger: 12 Emner: 3 Svar: 1

baghjul vil ikke køre rundt, HJÆLP {{forumTopicSubject}}

har lige købt en oliver city, starter godt, remmen kører rundt men baghjulet vil ikke køre med når den får gas, (kan sagtens dreje baghjulet med hånden så det har ikke sat sig, hjælp hvad er der galt
står fint i tomgang hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baghjul vil ikke køre rundt, HJÆLP
  • #1   13. jun 2019 Griber koblingen i klokken?

  • #2   13. jun 2019 Vario er rådnet fast.

  • Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Svar: 3
    #3   14. jun 2019 Nej koblingen griber ikke i klokken,. Og går ud når jeg gir den gas, men tomgangen er god, er det en slidt kobling, eller er det vario der er defekt som Tommy skriver?? den starter med samme, gider bare ikke køre

  • #4   14. jun 2019 Kan du dreje koblingsklokken rundt også føler bagdækket med? Hvis ikke, vil jeg skyde på der er sket noget bag gear dæksel som blokere tandhjulene

  • Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   14. jun 2019 Ja når jeg drejer på klokken, drejer baghjulet rundt, jeg har også fået vario og kobling til at køre frem og tilbage som de skal, men problemet er nu at, når den står på støttefoden og får gas kører hjulet rundt fedt, men når jeg slår støttefoden op og vil køre, rokker den sig ikke en meter og går ud når den begynder at komme op i omdrejninger?? Kan det være kabu og luftfilter

  • #6   14. jun 2019 Jeg havde nok kigget ind i gearingen hvis jeg var dig, det der lyder jo helt fucked.. smiley

  • Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Svar: 3
    #7   14. jun 2019 Tak for råd, jeg prøver at skille vario og kobling gear ad, og se rense håber det hjælper men den har jo os stået stille i 8 år , og der er helt frisk Benz på

Kommentér på:
baghjul vil ikke køre rundt, HJÆLP

Annonce