{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
162 visninger | Oprettet:

Pgo hot 50 benzintilførsels problem {{forumTopicSubject}}

Hej venner...
Min pgo hot 50 2008 vil ikke starte.
Jeg har skiftet stempel ringe og pakninger i cylinder, og jeg har tjekket med hånden på karburatorens luftindtag om der er Vakkum når jeg kicker i kickstarteren...

Hvis jeg putter startspray i luftfilteret og starter knallerten så starter den og køre i rigtig høje omdrejninger og så stopper den når den har brugt alt benzinen i luftfilteret...

Og den gnister selvfølgelig...

Hjælp!

Kommentarer på:  Pgo hot 50 benzintilførsels problem
  • #1   12. jun 2019 Når den har brugt alt benzinen i luftfilteret? smiley

• #2   13. jun 2019 Nu har du rodet med den PGO siden december, brugt masser af penge på dele til den, men den kører stadig ikke smiley
    Mon ikke det er ved at være på tide at få en med forstand på scootere til at se på den, inden du når at smide hele din opsparing efter den på dele, som alligevel ikke hjælper en dyt.

• #3   13. jun 2019 har du prøvet at være lidt logisk fordi nu når du siger at den starter med startgas så mangler den benzin som du selv siger så prøv at rens karburator og se om der over intet kommer benzin ud af tank hanen ved at tage begge slanger af karburator og suge i den nederste slange på tank hanen så skulle der gerne komme benzin ud af den øverste slange

• #4   13. jun 2019 Når jeg har brugt alt startsprayen i luft filteret...

Knallert har kørt i en lang periode men nu er den så gået i stå igen. Og det sidste problem med den var stator men er blevet klogere indenfor området siden!

Der kommer benzin ud af benzin slangen når jeg suger i vakkum slangen.

• #5   13. jun 2019 Den skulle gerne ikke kører med høje omdrjeninger når du starter, så skal du da tjekke dit kabel, og ellers får du falsk luft ind...

• #6   13. jun 2019 Og har også renset kabu

• #7   13. jun 2019 Og tjekket om dyser var stoppet...

• #8   13. jun 2019 Jeg hørte også om det der trick jeg forklarede med at holde håndfladen på kaburator indsugningen og mærke om der kommer vakkum når man kicker i kickerstarteren. Når man går det er det så meningen at der skal komme meget undertryk/sug eller bare så man kan mærke det?

• #9   13. jun 2019 Nej men det er normalt at den starter i høje omdrejninger den køre udelukkende på startspray.

Kommentér på:
Pgo hot 50 benzintilførsels problem

x