{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Peter S
Peter S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Bremser {{forumTopicSubject}}

Davs alle sammen jeg har lige fået en Peugeot ludix in som projekt. forbremsen kører mod skiven selvom jeg ikke bremser kan stadig køre. bagbremsen bremser næsten ikke nogle ideer til hvad jeg kan gøre

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremser
  • #1   7. apr 2019 Det burde give sig selv, but here it goes.

Giv dem et service tjek, wolla surprice så enkelt er det.

Service indebærer at skille dem ad, smøre, justere og skifte slidte og ødelagte dele.
    Ved du ikke hvordan man gør så søg på Youtube der er 1000 vis af videoer om emnet, her er en god en som viser hvordan du servicerer en skivebremse.
    https://youtu.be/aeb-tN_nKYA

• #2   7. apr 2019 Adskil det hele og giv det et serviceeftersyn.

• Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   7. apr 2019 Inden jeg gør det er det også nødvendigt hvis forbremsen lyder som om den bremser en lille smuler mens jeg skubber/kører hvis ikke hvordan laver jeg nemmest sådan at de ikke gør det længere

• #4   7. apr 2019 Du skriver: ""hvordan laver jeg nemmest sådan at de ikke gør det længere ""

Og så tænker jeg, har du overhovedet læst hvad vi har skrevet?
    Bremser de skal ikke hænge og larme og lade ballade, du skal slet ikke kunne høre dem, så giv dem nu den service de helt åbenlyst trænger til.

• #5   8. apr 2019 #3
    Du må aldrig nogensinde gøre det "nemmeste", når det kommer til dine bremser.
    Du skal altid gøre det "rigtige".

Adskilt det hele.

• #6   8. apr 2019 Se på dine bremser på den her måde.
    De skal redde dit liv.
    At sjuske eller springe over hvor gærdet er lavest? Udsætter blot dig selv for livsfare.

• #7   8. apr 2019 det er gliderne og stemplet/stemplerne i kaliberen der skyldes at den hænger.

hvis den kun gør den nogle steder ud af hjulets 360 graders rotation så er skiven skæv, men tvivler.

gliderne skal renses og smøres, husk at bruge noget fedt der er syre-fri, ellers svulmer gummi pakningen op og virker ikke længere.

og så skal stemplerne have fjernet rust, det hjælper ikke bare at mase dem tilbage ind i pakningerne, det kan også ødelægge pakningerne, ud med stemplerne og fjern alt rusten og så ind med dem igen.

bagbremsen er forkert justeret eller glat slidte bakker, de kan reddes med en gang smergellærred på bakkerne og inde i hjulet.

• #8   8. apr 2019 https://www.thansen.dk/bil/olie-og-kemi/fedt-og-pasta/silikonefedt-henkel-loctite-syrefri-75ml/n-495911439/pn-495911262

Jeg har en der minder om denne tube.
    Den kan bruges på maaaange bremser, før den er brugt op.
    Og når du er træt af knallerter og får dig en gammel bil, fordi du ikke har råd til andet, så bruger du den på bilens bremser.
    Min tube er nok 4-5 år gammel og kun brugt halvt.
    Og der er også brugt lidt til at smære kuglehovedet på mit anhængertræk.

Kommentér på:
Bremser

Annonce