{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

PGO PMX drypper og køre dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej Sg.

Jeg har haft min PGO PMX i 3,5 år nu og har været min trofaste transport. Den er dog for nylig begyndt at dryppe benzin efter køreture, nogle gange drypper den mere end andre gange og nogle gange slet ikke. Jeg har prøvet at skille karburatoren ad og samlet den igen og det hjalp en af gangene. Der er vaccum og benzinen lukker også af når den er slukket og svømmeren ser umiddelbart fin ud og virker som den skal. Jeg har ikke flere ideer på hvad det kan være.

Det andet problem jeg har er HVER gang jeg starter den efter den lige har stået en nat, så kan den slet ikke komme op i fart og hakker og sprutter nærmest. Men det stopper den dog med efter 4 min kørsel når den er varm. Så kører den godt nok bortset fra i bundgas og kan slet ikke tag imod gas indtil den lige kommer ned i fart, så kan den igen. Skal stadig have indstillet nålen og se om det hjælper lidt. Men det at den hakker og sprutter i starten af en tur forstår jeg ikke.
Den kan slet ikke køre optimalt i regnvejr og mit bud er ny tændrørshætte og kabel.

Hvad tænker I?

Opsætning:
- DR Racing 70ccm cylinder
- Dellorto 17,5mm karburator
- GG udstødning
- Polini variator
- Ubegrænset CDI stage6
- Tragten og skiven er også pillet
- Ellers er alt andet standard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO PMX drypper og køre dårligt
Kommentér på:
PGO PMX drypper og køre dårligt

Annonce