{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Puch Maxi starter ikke... HJÆLP...! {{forumTopicSubject}}

Jeg prøvede for nogle dage siden at skifte mit cylinder og stempel til en 45mm men, stemplet sad fast ind mod krumtapen... og jeg skifter så tilbage til det gamle cylinder og stempel men nu gider den ikke at starte... Den siger en pivelyd når jeg prøver at starte den... Hva kan det skyldes? og hvordan får jeg den til at køre igen?

//Casper [Er nybegynder]


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puch Maxi starter ikke... HJÆLP...!
  • Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #1   29. okt 2003 Prøv at købe en dåse med diesel-start, hvis det ikke virker så er der noget i vejen med din/dine cyllendre

  • #2   29. okt 2003 Hmm dit problem lyder meget interesant.
    det lyder som om den er utæt. har du prøvet at skiftee dine pakninger...

    grunden til at dit 45mm kit sidder fast er at du skal hen og file den lille tap væk der sidder i bunden af blokken. så kan det sagtens komme på .. men jeg vil anbefale at skifte krumtap til en "RACER" der er stor chance for at den anden normale knækker eller sidder sig fast. (taler af erfaing)...


    Team-MaXi 4ever


  • jacob h
    jacob h Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 30 Svar: 40
    #3   29. okt 2003 sjovt jeg fik den samme lyd efter jeg planede mit topstykke. lyden kom pga. en utæthed så hvis du har pillet ved top stykket prøv at få det mere plant ellers kan købe noget flydende pakning fra thansen varenummeret står ved yamahe 4 g delene

  • #4   31. okt 2003 Det kan være pakningerne der ikke er helt tætte.

Kommentér på:
Puch Maxi starter ikke... HJÆLP...!

Annonce