{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Pgo comet går ud !!!hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har Pgo comet fra 2002. Når jeg gir gas dør den eller ikke tager gas overhovede, dysen er standart (72) alle ringe er pillet blindrør er fjernet halvt (skal laves ordenlig) men får jeg den op på 20 k/t dør den og går ud... så ved ikke hva jeg skal gøre skifter alt i kickstarteren her om et par dage... men den får masser a benzin men blanding skruen skal skries helt ind ellers fucker den helt... hva kan det være...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pgo comet går ud !!!hjælp!!
  • #1   14. mar 2019 Rens din karburator og tjek for vand i benzinen.

  • #2   14. mar 2019 Kaburater er renset og intet vand såå hva kan det ellers være

  • #3   14. mar 2019 Det virker mere som den drukner sig selv bundkaret er fyldt efter den får slt hva den kan trække

  • #4   15. mar 2019 skil den karburator helt ad, og rens den ordentligt.
    Hvis du har skruet din luftskrue helt i bund, har du enten for lille luftdyse, eller også er den stoppet til.
    Den gør intet for din fart, eller noget over 20-30% gas, kun tomgang og sætte i gang.


  • #5   15. mar 2019 er død a grin xD HUSK DEN STANDARTE KABURATOR skal bruge den modstand fra pipen i luft filteret xD


  • #6   15. mar 2019 Hvor kom det fra?

  • #7   15. mar 2019 Tror han har fundet ud af der sidder den tragt i filterkassen men ja han er sjov døde selv lige af grin der

  • #8   15. mar 2019 Armen for fanden havede ikke tænkt på den ikke fik nok modstand på en 12 kaburator ??

  • #9   18. mar 2019 rens benzin filteret , eller er det slidte stempelringe eller cyllinder ..

  • #10   22. mar 2019 Problemet er løst

  • #11   25. mar 2019 hvad var der så galt ? smiley

  • #12   26. mar 2019 Problemet var at pipen i luftfilteret skal i da det kun er en 12.5mm kaburator standart på en comet. Så den mangler modstand

  • #13   26. mar 2019 nårr ja okay, det giver mening smiley den skal bare ha en 80 - 82 dyse såå kan du pille den pipe der ud , eller save den og så der ikke er noget rør inden i men så du stadig kan skrue den fast så den der gummihætte forbliver på det beskytter mod indsugning og for meget snavs og vand smiley og så en koso vario med 5,5 grams ruller . sååå kan du godt hive den på baghjul og holde den , og den kommer til at rende en 60-70 stykker. jeg har haft maange comet'er såå jeg snakker af erfaring . eller den de kalder tun vario fra thansen er også okay , også bare med 5,5 grams . men den har det med at smeldte ruller efter kort tid ...


  • #14   26. mar 2019 Rune jeg har en comet fra 2002 med alt standart ud over Racerkobling Stylepro 107mm og Koblingsklokke - Malossi Wingbell - 107mm og Kilerem - Malossi X-Kevlar Belt og Hov glemte lige Variomaticsæt komplet RACING fra thansen ?? og har smidt 17.5 kabu fra en hot på med standart 72 dysse (i know skal dysses om) og 6.5 ruller men den køre underligt

  • #15   26. mar 2019 Skift til lovlig karburator.

  • #16   26. mar 2019 Henrik du kan ikke sige jeg skal nåede uden at uddybe hvorfor smiley

  • #17   26. mar 2019 Fordi Peter, det giver ingen mening at sætte en større karburator på en scooter med lovlig cylinder og udstødning smiley

  • #18   26. mar 2019 1 udstødningen er ikke lovlig ^^ fjernet blindrør smiley
    2 den 12.5 kabu der sad på har været på den i 17 år og isteden for at købe en ny havede jeg en helt ny 17.5 fra en hot som den køre bedre med ^^ så kan ikke rigtig se hva problemet er ^^


  • #19   26. mar 2019 1: Hvis du har fjernet blindrøret, så skal du jo ikke skrive at alt er standart.
    2: Hvis du mener den kører bedre med den 17,5 hvorfor skriver du så at den kører underlig?
    3: Du kan ikke se hvad problemet er? Men hvorfor så skrive i #14 at din Comet kører underlig?


  • #20   27. mar 2019 haahaha.! fedt at du siger det , for jeg havde præcis samme opsætning på min på nær remmen. og så standart kabu med en 80 dyse , og der kørte den 60 -70 men jeg ville ha meget ud af den så jeg gav den en 47 mm fra stylepro ,, meeener jeg det var, og der fik den lang bedre optræk og så kørte den 75-80 på lige vej uden for meget vind , og ned ad bakke kom den op på 105 ! smiley tro det eller lad være , men det er sku rigtig nok , jeg var bange for at stemplet ville fyve op i røven på mig ligepludselig. jeg kørte fra en hot 50 med stort set komplet athena opsætning, som knæk udstødning og 47,6 cylle og en 17.5 delorto kabu. han gloede sku noget da min kom uden om ham med bundgas smiley

  • #21   27. mar 2019 Den frygt med stemplede kender jeg xD hvor har du fundet 47 cylendere til comet ??? Kan ikke finde dem nogle steder og hvor finder jeg knæk til den ?

  • #22   28. mar 2019 deet kan jeg godt se, deet er ikke lige til at finde,, den gang jeg købte den var for cirka 8 år siden , på scooter-shoppen.dk da den eksisteret smiley

  • #23   28. mar 2019 Ku være fedt vis der var en der havede nåede liggende ??

  • #24   29. mar 2019 https://www.kgi.dk/product/309-1632/pgo-comet/cylinderkit-476mm-athena

    deet er liidt dyrt , men det er ikke mange steder de har det mere ellers skal man købe det fra udlandet smiley


  • #25   29. mar 2019 Rune de er udgåede fra kgi har snakket med dem smiley men har dysset den om til 80 men hva tror du jeg skal dysse den til vis jeg vil køre med power luftfilter for kæft den lyder dejlig med det på men kæft den er sløv smiley

  • #26   1. apr 2019 jeeg havde 82 dyse i , og så et lille powerluft filter med kåbe på , men den druknet lidt såå jeg begrænset det med at dække halvdelen af filteret med gaffatape ! smiley det så man alligevel ikke med chrome kåbe ud over filteret .. først fik jeg sat for meget på og så tog jeg en centimeter af , og så en mere og så lige pludselig gik den heelt reeent !! det mærkes tydeligt når man har begrænset det rigtig,, deet er nok ikke den rigtige måde at gøre det på er der nok mange der mener men deeet er sku op til en til selv mener jeg ! smiley deet er kun hvis den drunkner når du giver bundgas ,, hvis den er sløv hele vejen op til topfart uden den drukner såå skal du ha lettere ruller i smiley

Kommentér på:
Pgo comet går ud !!!hjælp!!

Annonce