{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Jog R starter ikke :( {{forumTopicSubject}}

Nå, ja så blev det sku lige min tur til den trælse fejlfinding..

Historien er sådan, at jeg var ude og køre, det regnede ret meget den dag, men intet den ikke har prøvet før. Jeg kan mærke den pludselig mister lidt kræfter, og derfor sætter jeg farten en smule ned og da jeg kommer til lyskryds, hvor jeg vil have min motor i tomgang, dør den bare.

Nå jamen jeg kommer hjem med svinet og begynder fejlfinding. Tjekker først gnist, yes den er der. Så tjekker jeg for benzin, yes det får den også. Derefter har jeg udmålt stator, rengjort svinghjul, skiftet membran og der er stadig intet liv. Da jeg hev membranen ud, kunne jeg se den var slidt i stykker, og tænkte derfor at en ny ville fixe mit problem, men ak nej. har tjekket stik ved stator og stelforbindelsen, heller ikke der var problemet.

Før jeg skiftede membran, slog den lige en ordenlig skid af og til, men efter jeg har smidt den nye i, synes jeg ikke rigtig der sker noget.

Jeg står nu i den trælse situration, at der er komprision, der er gnist og benzin.

Jeg er på bar bund.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog R starter ikke :(
Kommentér på:
Jog R starter ikke :(

Annonce