{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

*Hjælp* hot gider ikke starte efter nyt stempel {{forumTopicSubject}}

Davs. Skiftede stempel på min hot her i går, og kørte stille og roligt på den. Den kørte rigtig godt og var ved at køre den til. Jeg lader den stå stille i to timer. Bagefter har hun problem med at starte, og når der så endelig kommer gang i den så dør den ud med det samme. Har lavet kaburator rens på den og det hjalp ikke. Tænkte det måske kunne være vand i kaburatoren da jeg kører med de satans skumfilter.

Tænkte måske også det kunne være våd eller utætmebran selvom den lyder fin. Bare mærkeligt at den dør ud med det samme.

Kan måske også være min benzinblanding da jeg lavede en ret ujævn benzin blanding. Prøvede med øjemål at lave en 2% blanding. (- Er ikke idiot. Lavede en benzinblanding med øjemål da jeg ikke have målebægere hjemme hos mig selv så tog over til min ven for at tømme tanken og så lave en ny blanding.)

Nogle idéer?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  *Hjælp* hot gider ikke starte efter nyt stempel
Kommentér på:
*Hjælp* hot gider ikke starte efter nyt stempel

Annonce