{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Emil B
Emil B
Tilmeldt:
10. jan 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Min knallert starter ikke:( {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en Peugeot speedfight 3
Lige pludselig gider den ikke at starte fra den en dag til den anden. Jeg skiftede så tændrør men det hjælp ikke. Så lånte jeg min vens knallert og puttede min tændspole i hans for at se om det kunne være det. Og det virkede så for ham.
jeg har lige købt et multimeter for at se om der overhovedet kommer strøm til tændspolen. Heller ikke nogen gnist.
Men det gør det ikke kun en efter spænding som den giver efter man har stoppet med at el starte På omkring de 0,6 volt.
Har i nogen forslag? Please :))
Mvh Emil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min knallert starter ikke:(
  • #2   10. jan 2019 #1
    Ja


  • Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   10. jan 2019 Ja det er en 2 takt

  • Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   10. jan 2019 Tak men hvilken indstilling skal den stå på? Altså på multimeter

  • Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   11. jan 2019 Tak jeg kigger lige på det senere

  • Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    jan 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   11. jan 2019 Hej Kim
    Jeg har lige målt
    Grøn til stel viser den ikke noget heller ikke med tænding
    Sort til stel på 2000 ohm 260 ohm?!?
    Grøn til stel 130 ohm på 200 ohm
    Sort til stel 12v
    Har du nogen ide hvad det kan skyldes?
    Mvh Emil


  • #10   12. jan 2019 90% af gangene er det stator der er brændt eller dårlig
    10% cdi
    sjælden at tændspole går til


  • #11   12. jan 2019 Det her er så ikke en totakter men en 4 takt Kymco jeg har bøvlet med....Eller det vil sige det nåede jeg ikke.
    Det er min søns og den ville ikke tilbage i November, han kørte så på reserven en uges tid, da jeg så ville til det, startede den fint og virkede som den skulle???? Det er så sket igen her i juleferien hvor man heller ikke har tid samme dag problemet med at starte er der. Her for 3 dage siden da jeg ville i gang startede den så bare fint????......Løsning: der er garanteret vand/fugt i et eller andet, så jeg/vi er ved at give alle stik og alt muligt en overhaling og samling med silikonefedt. Nu har jeg en stor lukket garage og der er ikke varme på medmindre jeg laver noget derude..Men ting tørrer alligevel op over tid så det passer meget godt.


    Det kunne være det du har fejl på, vejret her om vinteren er hårdt og fugtigt for Scootere


  • #12   14. jan 2019 hvis du er lidt smart så tag din cdi box og sæt på din vens scooter .. hvis den starter ,, så er det din stator den er gal med ,,, let metode smiley
    … regner med det er samme model scooter i har .. ellers er der kun de andre to ting der kan være galt ,,


Kommentér på:
Min knallert starter ikke:(

Annonce