{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
152 visninger | Oprettet:

nogen der ved hvor denne høre hjemme ?? {{forumTopicSubject}}

Hallø..

har lige købt en billig brugt Kymco Agility til knægten.. da jeg lurede ned til motoren så jeg at denne del ( se billede ) bare lå løs ovenpå motoren.. det kan da vist ikke passe hva ?? .. nogen der ved hvor den skal monteres ??

håber nogen kan hjælpe mig her

Kommentarer på:  nogen der ved hvor denne høre hjemme ??
  • #1   10. jan Hvor går slangen hen?
    Jeg kan se at det er en 4 takt maskine.

• Flemming N
    Flemming N Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   10. jan Den sidder sammen med luften , kan mærke den suger .. har prøvet at tegne på vedhæftede billede vejen til et T stykke

• #3   10. jan Så er mit bedste bud, at den skal side på motoren kommer fra indsugningen.
    Det er nok den funktion, som suger overtryk ud af motoren og suger overskudende olie inde i motoren igen.
    Eller den bruges til at forskyde tændingen med, alt efter hvor hårdt den suger.

Der kommer nok nogle andre, som er stærke i 4 takt, for jeg er det bestemt ikke.

• T.T
    T.T Tilmeldt:
    maj 2012

Følgere: 14 Emner: 4 Svar: 2.627
    #4   10. jan Det ligner ret meget enden af "air injection cut off ventilen" der sidder nede under/foran topstykket.

Kig på ventildækslet, der sidder et metalrør der går op og mod venstre, modsat røret (og nedad) sidder der en vinkelslange der går ned til air cutoff ventilen. den runde plasticdims på slangen er enden af denne ventil.

• Flemming N
    Flemming N Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   11. jan Super fint.. den lyder da ret vigtig så den må jeg sku da hellere få sat på plads .. tak for hjælpen, indtil videre ihvertfald ??

Kommentér på:
nogen der ved hvor denne høre hjemme ??