{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

Dm50 forgaffel sidder fast? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen! smiley

Jeg har for nyligt købt mig en dm50'er og er nu begyndt at sætte den istand. Alting gik godt indtil jeg nåede til forgafflen hvor jeg opdagede at den ikke bevægede sig. jeg tog den derfor fra hindanden og opdagede det kun var den ene der ikke kunne bevæge sig. Jeg skilte alt hvad jeg kunne fra hindanden (Fjeder, afstandstykke osv.) og opdagede at det var ret rustent. Jeg tror det må være fordi der er kommet vand ind i selve støddæmperen. jeg har prøvet at lade den stå med både wd-40 og olie omkring stangen og jeg kan stadig ikke bevæge den en millimeter smiley Er der nogen der har en ide om hvad jeg kunne gøre? Eller nogen der har været udsat for det samme?

Venlig hilsen Oliver


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dm50 forgaffel sidder fast?
  • #1   17. dec 2018 på med et andet gaffel ben alt andet bliver ikke godt fordi du skal tvinge dem fra hinanden og derved nok skade en af delene og derfor bliver den møj utæt men hvis du vil prøve at skille dem så en aksel og en hammer eller en presse

  • #2   17. dec 2018 jeg ville ønske at jeg kunne købe ny men det er dsv sådan at de ikke sælges mere så er lidt ude af muligheder hvis ikke jeg får den til at virke... Jeg har prøvet at have den i en stor skuetvinge agtig ting, men igen uden held... smiley

    Edit: jeg har btw også prøvet med en gummihammer uden held også smiley


  • #3   17. dec 2018 man kan altid finde en anden forgaffel. Der er en på dba

Kommentér på:
Dm50 forgaffel sidder fast?

Annonce