{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sonic hakker helt vildt
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #1   25. sep 2018 tror ikke på du har lavet 1million stelforbindelser du skal kun bruge 2 en fra motor til stel og fra stel til minus på batteri polen

hvad med cdi og tændrør hvordan ser tændrør ud hvilken farve er gnisten hvordan er tændspolen monteret får den godtnok stel hvad med den orange ledning fra cdi er den i orden har du prøvet at tage tændingslåsen fra og til sidst hvad med tændrørs hætten

• #2   25. sep 2018 Den laver svag gnist, den kører også uden ledningsnettet som jeg så på dit foto album.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#3   25. sep 2018 oki super men hvis stator er helt ny og stel kabler sidder som jeg har skrevet og de ikke sidder på rust og skidt og olie så er der jo kun cdi og tændspole og da det er tændspolen som skal lave flere voldt så ville jeg starte med at skifte den og se ledninger efter men det kan også være cdi som er død men det er ikke så tit det sker som tændspolen dør

• #4   25. sep 2018 Ok, ved du egentlig hvordan man kan måle tændpolen og cdi’en?

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#5   25. sep 2018 cdi kan du ikke måle

tændspole måler du bare ohm igennem de forskellige steder men du skal jo lige vide hvad den skal sige og det ved jeg ikke

• #6   25. sep 2018 Når okay, alligevel tak:)

Kommentér på:
Sonic hakker helt vildt

Annonce