{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Kina 4 takter - Sort tændrør. {{forumTopicSubject}}

Hej igen igen igen smiley

Har haft tændrør ude for at tjekke hvordan min Giantco Stealth forbrænder. Synes ikke det ser helt optimalt ud. (Se billede)

Motor er standard, med fjernet skive, nyt tændrør, nyt luftfilter, renset kaburator, standard dyse 85.

Hvad kan dette skyldes?

Det eneste jeg har bidt mærke i, er at nålen i kaburator var indstillet til nederste hak. Kan det have noget med sagen at gøre.

Vh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kina 4 takter - Sort tændrør.
  • #1   26. aug 2018 Er dyse 80 ikke standart? Og dyse 82 er ubegrænset. så tror du skal ned på dyse 82

  • #2   26. aug 2018 Hmm. Det kan da godt være du har ret. Det må jeg lige undersøge. Synes bare der stod dyse 85 rund på nettet da jeg lavede research på det tidligere. Jeg googler lidt.

  • #3   27. aug 2018 Nederste hak nålen?
    Så får den maximalt benzin allerede ved 60% gashåndtag eller deromkring.
    Det lyder som om den har været utæt motoren, og så er der kompenseret ved at sætte nål og skifte dyse.
    Hvis std dyse da viser sig at være 82.

    Drikker den af motorolien så der skal fyldes på løbende?


  • #4   27. aug 2018 Ja, nederste hak i nålen. Det ser ikke helt standard ud. Jeg prøver at sætte den i midten. Mht. dyse, lader det til at det er lidt forskelligt hvad de kommer med fra standard. Nogle skriver 78, 80, 82 og andre 85.

    Jeg prøver at rette nålen til midterposition først. Hvis det ikke fjerner fejlen, piller jeg den der begrænser ud af luftfilteret. Hvis det ikke virker, så smider jeg begrænseren i igen og dyser ned lidt ad gangen.

    Det lader ikke til at den bruger ikke olie.

    Er det ikke en plan?


  • #5   27. aug 2018 Lyder som en fornuftig plan i mine ører

Kommentér på:
Kina 4 takter - Sort tændrør.

Annonce