{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Tommy  J
Tommy J
Tilmeldt:
5. aug 2018
Følger: 12 Emner: 10 Svar: 38

Aprilia sr 50 ditech {{forumTopicSubject}}

Hej sg, jeg har en aprilia sr 50 ditech fra 2011, når jeg starter og giver gas første gang kører den bare, men når jeg så har sluppet og skal gasse op ogen sprutter den meget.men hvis jeg så lige slukker tændingen og slår den til igen mens den ruller stopper den med og sprutte og kører fint igen, den har fået skiftet stator og svinghjul,er næsten sikker på det er en el del den er gal med, er der nogen som har oplevet dette, problemet var der også inden de dele blev skiftet, på forhånd tak og håber nogen kan hjælpe??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia sr 50 ditech
  • #1   5. aug 2018 hej Tommy velkommen til


    ditech har et problem med at tændrør brænder nemt af fordi at benzinen sprøjter direkte ind på tændrør og membran har det med at flække ved ikke hvorfor men min skiftet jeg membran på 3 gange på 1 år


  • Tommy  J
    Tommy J Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 12 Emner: 10 Svar: 38
    #2   5. aug 2018 Tak??,membran og tændrør er tjekket, og det ser fint ud,det er bare underlig det går været når man lige slår tænding hurtig fra og til igen

  • #3   5. aug 2018 ja det er også det der undre mig lidt måske er det en af de få hvor det er selve indsprøjtnings systemet som fejler noget og

  • Tommy  J
    Tommy J Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 12 Emner: 10 Svar: 38
    #4   5. aug 2018 Ja det kunne ske det er en af de få, den har stået stille i ca 3-4 år i en hal hvor der har været lidt fugtigt,jeg har været igennem kompressoren og skiftet pakninger i indsprøjtningen samt renset den.har tænkt om det kunne være tændspolen, men kan ikke blive ved med og skifte dele,den er ikke den billigste scooter i stumper smiley smiley

Kommentér på:
Aprilia sr 50 ditech

Annonce