{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Tager sent fat {{forumTopicSubject}}

Hejsa SG.

Mit stempel satte sig i cylinderen fordi oliepumpen satte ud. Tænkte jeg lige så godt kunne skifte hele cylinderen da den gamle var rusten. Skiftede til en Teknix 50cc og den kan starte og stå "ok" i tomgang. Men når jeg kører med belastning (mig selv) på så trækker den EKSTREMT dårligt i starten, hele vejen op til 35 km/t, hvorefter den flyver op på 50+ NEMT, har ikke lige turdet køre hurtigere gpa ny cylinder. Vi snakker et par hundrede meter før den når 35 km/t, og op af bakke kan man lige så godt glemme det.

Har prøvet at dyse 2 størrelser op, men uden noget rigtigt resultat. Nogle ideer til hvad jeg skal prøve?

Når ja, når jeg slipper gassen så vil den gerne ned i tomgang med det samme, det lyder faktisk som om motoren dør, men den går bare i tomgang med det samme istedet for at holde nogle omdrejninger. Jeg tænker det har noget at sige? For det har den ikke gjort før.

Sætter pris på alle råd til hvad jeg kan prøve af smiley Inden jeg slæber den til et værksted.. Er blevet lidt træt af det må jeg sige.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tager sent fat
Kommentér på:
Tager sent fat

Annonce