355 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "start besvær!"
Senda start besvær
Hej drenge og piger, jeg har en senda som er helt original i motoren men med Leo-vince v6 udstødning og 6 gear. Men jeg kan ikk tænde den uden at skal bruge "æder" (Benz og diesel start) Nogl...
Hej drenge og piger, jeg har en senda som er helt original i motoren men med Leo-vince v6 udstødning og 6 gear. Men jeg kan ikk tænde den uden at skal bruge "æder" (Benz og diesel start) Nogl...
Skrevet af: !!Street racers custom!! - 19. nov 2014
start besvær!
hey min sonic har start besvær når jeg skal starte den efter den har stået stille i et stykke tid (et par timer).. men når jeg så endelig får den igang så køre den fint og ka os stå fint i tomgang h...
hey min sonic har start besvær når jeg skal starte den efter den har stået stille i et stykke tid (et par timer).. men når jeg så endelig får den igang så køre den fint og ka os stå fint i tomgang h...
Skrevet af: Peter K - 19. apr 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
dec 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 158 Svar: 1.309
MIn el starter virker ikke så jeg bruge min kick...
Men når jeg skal starte den når den er kold, så skal jeg sparke den i 3-5 min før den starter men den starter altid efter de der 3-5 min hvad er der galt, når den først er tændt er der ingen problemer så kører den som en drøm...
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 3 Emner: 62 Svar: 1.326
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 3 Emner: 33 Svar: 182
start besvær!