{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krydspind
  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #1   6. jun 2018 Har du begge låseringe ud?

    En dyb stor top (større diameter end krydsoinden) og en dyb top der passer ind i stemplet på den anden side. Skruetvinge på, og så burde den komme ganske nemt..

    Lad vær med at slå den ud på nogen måde.. så ødelægger du bundlejet i krumtappen


  • #2   6. jun 2018 Jeg har den ene låsering ude smiley
    Jeg har desværre ingen skruestik smiley


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #3   6. jun 2018 Jeg mente også skruetvinge smiley

    Ud med begge låseringe og prøv begge veje. Selvom den ikke er konisk kan det nogen gange være nemmere denne ene vej, af en grund smiley


  • #4   6. jun 2018 Det vil jeg prøve i morgen smiley

    Har du noget tricks til mig? Det er første gang gang jeg skal skifte cylle smiley


  • Jacob K
    Jacob K Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Følgere: 5 Svar: 262
    #5   6. jun 2018 Husk hvor alt sidder, husk pakninger, fjern ikke gammel pakning med skruetrækker eller andet. Pindbolte og møtrikker i cylinderen ved udstødningen forhindre at boltene sidder fast der og knækker (som de har for vane..). 2t olie på stempel og i cylinderen ved montering.
    Når du monterer krydspinden, så montering den ene låsering i stemplet først, monter derefter stempel, nåleleje og krydspinden på tappen, og så den sidste låsering.. er det en C ring skal den bare ind og sige klik, er den G formet så skal metallet i midten pege i samme retning som stemplet vandre. (Låseringene er det mest hardcore du kommer ud for, en god låseringstang eller spidstang er god!)
    Og husk at vende stemplet rigtigt (pil mod udstødningsporten) smiley


  • #6   7. jun 2018 perfekt. mange tak :)??

Kommentér på:
Krydspind

Annonce