{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

kan man 12v pære puch {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen vil lige høre om man KAN sætte en 12v pære i min forlægte uden den vil smadre noret totalt og om det vil give bedre lys eller om jeg skal op i en 25w25w 6v pære eller om jeg kan smide denne i https://www.thansen.dk/product.asp?n=1686300741&pn=1686300823
grunden er at jeg simpel hen ikke kan se en skid lige nu er der en 6v 15w15w pære i da jeg fik at vide at det var lige præcis den der skulle i men syntes sku ikke der er magte lys at komme efter og om der en her inde som der ved hvilken fatning der er i en puch maxi 2 plus forlygte takker på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man 12v pære puch
  • #2   18. apr 2018 Okay så jeg skal op i en højre wat så ?

• #4   18. apr 2018 Hvor mange indlæg skal der til at du forstår hvordan at din strøm den virker.

Du har brugt penge på en ny tænding på 6 volt og nu vil du have 12 volt.

Hvorfor helvede købte du ikke den HPI tænding med 12 volt lys, som jeg anbefalede dig i et af dine tidligere indlæg????
    Det er skide 1900kr og så skal du ALDRIG tænke på at pille ved tændingen igen og så kan du få 25 watt eller 35 watt 12 volt halogen i forlygten.

Køb nu den skide HPI tænding og slip for at belaste alle med at stille de samme spørgsmål igen og igen og igen............

Gør det rigtigt første gang.

Lappeløsninger giver altid bøvl.

• #5   18. apr 2018 Ja sku nok forde jeg ikke lige har 2k til en tænding men det os ligemaget har købt en ny 25w pære

• #6   18. apr 2018 Hvad gav du for den tænding som du lige har skiftet?

• #7   18. apr 2018 tror det var 400 og ved godt med alt det jeg skulle have skiftet kunne jeg ligeså godt have købt den har hør det før også fra dig

Kommentér på:
kan man 12v pære puch

Annonce