{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Mikkel T
Mikkel T
Tilmeldt:
28. mar 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hot 50!!! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min hot 50 starter kun når man træder 100 gange på kickstarteren, den har gået 18000km og det lyder som om der er nogle lejer der kunne trænge til en udskiftning i motoren.
Kan det være stemplet der er ved at stå af?

På forhånd tal for hjælpen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot 50!!!
  • #1   28. mar 2018 Hvis det lyder som lejer, er det måske lejer.? har du overvejet det?

    min anbefaling er nok og få en med viden om det til og se på den. langt nemmere end at vi her skal skyde i tågen og gætte os frem.

    kan der være lejer: ja
    Kan det være stemplet: ja
    kan det være noget helt femte: ja

    Kan vi ud fra den info du indtilvidere har givet svare: nej.


    hvis den "hyler" / "skurre" så ville jeg personligt starte m. og tjekke lejer (og self. stempel nu man er derinde alligevel)

    kan du, eller kender en der kan. så af med motoren og igang. (husk nu og rens motoren først... jord mm. gør intet godt inde i motoren)
    kniber det stadig så (når nu motor er af, og renset) burde det ikke koste det helt store og få tjekket stempel og lejer hos en mek. (og er der noget der skal skiftes så vil det selvfølgelig koste mere. men LAD NU VÆR! med og vælg de billigeste stumper.)


  • Mikkel T
    Mikkel T Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   28. mar 2018 Tak for rådet, vil prøve og skille det ad og kikke på det.

  • #3   28. mar 2018 Ville skifte stempel+stempelringe, hvis den har gået 18000. Også kig på hvordan cylinder og krumtap har det mens du er igang

  • #4   28. mar 2018 Hvorfor skifte hvis det ikke fejler noget?

    (Don't Fix it if it aint' broken)


  • #5   29. mar 2018 Træk cylinderen af og tag et billede af stemplet.
    Upload billedet herinde.


Kommentér på:
Hot 50!!!

Annonce