{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Allan F
Allan F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Ødelagt ledningsnet {{forumTopicSubject}}

Hej. Min SYM 300 GTS er på værksted efter den har været stjålet. Mekanikeren har opgivet den, da ledningsnettet er klippet istykker og ikke kan startes. Kan den virkelig ikke reddes? Skal den skrottes pga. nogle ledninger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophænging af gardiner med skinner i betonloft i tre rum, ophæng af lamper i to rum 2.380 kr.
  • Havehjælp 1.050 kr.
  • Vvs opgave, Toilet løber 1.200 kr.
  • Vinduespudsning af vindues partier og altan glas væg. 1.500 kr.
  • Ny stikkontakt sløjfes på denne afbryder af elektriker 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ødelagt ledningsnet
  • #1   18. mar 2018 uden og vide hvordan ledningnettet ser ud

Har selv flere gange været henne og "genopbygge" ledningsnet, både fra lettere ikke-gennemtænkte ændringer til ødelæggelser efter tyveri. og fra egne erfarringer har jeg til dato ikke haft et jeg ikke har kunnet rede selvom størrere dele af det manglede (dog m. hjælp fra ledningsdiagram)
    har også et par gange været nød til og lave nyt ledningsnet fra bunden.

tror ikke det fordi han ikke vil lave det, nok bare mere i det ikke vil kunne svare sig.

har du evt undersøgt om det muligt og få et helt nyt ledningsnet istedet?

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    mar 2018

#3   18. mar 2018 Den har ikke været kørt tør for olie.
    Han siger at thansen måske kan skaffe noget brugbart, da det er dem der importerer SYM så det må være mit næste træk. Ledningsdiagram kunne han ikke finde, så der skal nok er helt nyt ledningsnet til.
    Undrer mig bare at han giver op, så jeg selv skal finde en løsning

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    mar 2018

#5   19. mar 2018 Jeg har spurgt Thansen og de kan kigge på den for at se om de kan lave det. Pris: 400kr for det forsøg.
    Nogen der kender et SYM-værksted, eller nogen der kender mærket?

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    mar 2018

#6   4. apr 2018 Så er dyret afleveret hos Thansen. De lover ikke de kan lave den, men det er ved at være sidste forsøg......

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    mar 2018

#7   15. maj 2018 Så er der besked fra Thansen: Kan afhente scooteren for en pris af 300kr for at kigge på den og opgive den. Har nu brugt 500kr på ingenting. Nogen der vil købe den? Mange gode reservedele på. Den kørte perfekt indtil de ledninger blev klippet

• #9   15. maj 2018 Ikke at det overrasker mig de opgiver..

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    mar 2018

#11   17. maj 2018 I det mindste fik jeg en måneds opbevaring af scooteren for de 300kr. Det var den tid det tog dem at finde ud af at de ikke kunne lave den smiley

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    mar 2018

#13   20. maj 2018 Det ser ikke ud til at et tydeligt ledningsdiagram kan skaffes. Nogen der vil købe scooteren? Mange gode dele, den kan bare ikke starte

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    mar 2018

#16   30. maj 2018 Sikke et projekt. Til gengæld får du en fantastisk køreglæde i belønning. Savner dyret smiley

Kommentér på:
Ødelagt ledningsnet

Annonce