{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Helicoilsæt fra Biltema {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved om det her er fint nok, eller om det er noget pis der går i stykker. Tænker mest på boret og gevindtappen, om det er noget der knækker eller sådan noget.

Da mine gevind til udstødningsophænget er smadret, så vil købe en helicoil og sætte i det i.

Det er det her: http://www.biltema.dk/da/Vaerktoj/Skarevarktoj/Gevindskarersat/Gevindreparationssat-2000022403/


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helicoilsæt fra Biltema
  • #3   10. feb 2018 Da jeg alligevel skal have skiftet gevindende til blæserskjoldet i samme omgang, kan jeg ligeså godt prøve at sætte en helicoil i. Det er 8mm bolte til ophænget. Men altså det er fint hvis det ikke er nogle bolte man har af. tit, eller?


  • #5   10. feb 2018 Selvfølgelig også en mulighed, men så har jeg jo sådan et sæt til en anden gang og det er jo ikke sikkert at en M10 bolt passer i udstødningophængshullerne.

  • #7   10. feb 2018 Det er jo tilladt at bore hullet i ophænget op til M10 også smiley
    Når det så er sagt, så har jeg altid boret et gennemgående 8mm hul og sat bolt på bagsiden.
    Helicoil er da bestemt også en mulighed, men en rustfri gennemgående bolt med møtrik på virker bare, og du slipper for bøvl med dårlig gevind og løse helicoil, rust osv...!!


  • #8   10. feb 2018 Okay, så tror jeg bare prøver med sådan en møtrik på bagsiden så

Kommentér på:
Helicoilsæt fra Biltema

Annonce