{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
147 visninger | Oprettet:

Stalker problem? {{forumTopicSubject}}

Hey guys.
Har lige smidt doppler knæk, malossi multivar og et hebo power filter på min stalkat hvor der i forvejen sad athena 47,6 semi-racing cylle og en 17,5 dellorto.
Jeg kørte med dyse 90 før, og skiftede den ikke efter jeg havde smidt det andet på.
Da jeg så havde kørt nogle kilometer, og den kørte bare godt.. så døde den. Og ville ikke starte igen.
Kan det skyldes dysen? Eller andre bud på hvad problemet kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stalker problem?
  • brian m
    brian m Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Svar: 66
    #1   7. apr 2005 heller for meget benzin end for lidt

• #2   7. apr 2005 altså da jeg havde kørt de 6-7 kilometer, så begynde den ligeså stille at tage mindre og mindre ved kunne stadig godt give gas, og den bevægede sig stadig fremad..

• brian m
    brian m Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Svar: 66
    #3   7. apr 2005 prøv og start den igen...

• #4   7. apr 2005 Tændrøret evt.
    Men vil også skyde på en for lille dyse.

• #5   8. apr 2005 altså kickstarteren kan godt strædes ned, dvs den er ikke varmesat vel?
    men den burde da godt kunen tænde selvom dysen er for lille

• #6   8. apr 2005 Jai:
    Havde et problem der var værre på slideren.
    jeg ku starte den og køre 100 meter med fuld øre også gik den ud som den løb tør for benzin eller man tog strømmen fra den.
    Også sku man enten rense tændrøret eller lade den stå.
    Så skiftede jeg til 1-2 numre større dyse og så spilelde det bare smiley

• #7   8. apr 2005 Og nej vil ik tro den har sat sig...

• #8   8. apr 2005 skal jeg smække en 100# i?

• #9   8. apr 2005 ville det ikke være en god ide lige at tjekke cyllen, eller er det ligemeget når jeg godt kan træde kickstarteren ned?

• #10   8. apr 2005 Hej Jai R..
    Se jeg mistænker at du ikke har spændt topstykket ordenligt over kors, den har siden gået dårligere og dårligere efter de kilometer og nu kan den slet ikke starte, den mangler evt lidt kompression, er kickstarteren hård som før dette skete.?? Som forsøg, efterspænder du lige de fire topbolte, over kors, 1,4,3,2 altså fraa et hjørne ned i modsatte, skift så side og gør det igen bare på de to andre bolte.. Bare efterspænd og hvis den så starter så håb på det holder, ellers må du have nye pakninger i.. Så den har fået falsk luft..
    Du skal ikke højere op i dyse for at den kan starte, men indstil den så perfekt når du har fået den startet op igen..

Stempelet udvider wsig under en varme-sætning inde i cylinderen og så river det lidt fat og brænder evt lidt skader på stempel og stempelring... .

Så du ville i princippet kunne træde kickstarteren ned lige efter at den satte ud.. .

Jeppe J

Kommentér på:
Stalker problem?

Annonce