{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Rebild I
Rebild I
Følger: 13 Emner: 3 Svar: 13

hot 50 vil ik starte {{forumTopicSubject}}

hej har en hot den vil ik starte, der er god gnist i tændrøret som er nyt, det er som om det er ligefør den gerne vil starte med elstarten, men når man slipper knappen dør den. hjælp har også renset og blæst karburator igennem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 1.740 kr.
  • Udskiftning af armatur på badeværelse håndvask. 740 kr.
  • Reparation af laminatgulv 2.000 kr.
  • Montering af BWT blødgøringsanlæg 5.000 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Skifte vandhane ved køkken vasken 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hot 50 vil ik starte
  • Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#2   9. nov 2017 Ja den er der skam også, men støttefoden sidder fast og er muligvis bukket lidt "alternativt" på plads, så den er ligesom ude af funktion. Det bliver lige er senere projekt at få den løs igen. Men elstarten virker jo fint med nyt batteri smiley

• Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#4   10. nov 2017 Det var da træls når pgo har lavet elstart!! Den har kun kørt 8000 km. prøvede lige en anden cdi uden held

• Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#6   11. nov 2017 Tror sku jeg har fundet fejlen

profilbillede
  • Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#8   11. nov 2017 Ligner nu mere "i eat some crap"

profilbillede
  • Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#10   11. nov 2017 Hvordan forklarer det så slag mærkerne i topstykket og stemplet, og det fremmedlegme der har sat sig fast ved øverste stempelring?

• Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#12   12. nov 2017 Tror nu mere at det er et stykke cylinder den har spist, (forklarer de spidse huller i topstykke og cylinder, stål er hårde end aluminium) et stykke har så sat sig mellem stempel og cylindervæg og holder nu stempelringen fast, og har slidt en fuge i cylindervæggen (synlig når man skubber en løs stempelring ned i cylinder og kigger op mod lyset), så nu cylinderen jo nok færdig.
    Så jeg skal ha ny stempel og cylinder plus tilbehør. Er thansen ok? Skal være lovlig!!! Kgi har jo godt nok original

• Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#14   12. nov 2017 Så en 40 mm fra thansen er ulovlig? Jamen er kgi ikke lovlig så?

• Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#16   13. nov 2017 Nu stod der jo kun pgo 49 ccm på den gamle, er det korrekt eller sku der stå noget andet, så vil jeg da gerne se et billede

• Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#18   13. nov 2017 Det ligner det også at der gør på thansen online

• Rebild I
    Rebild I Tilmeldt:
    nov 2017

#20   18. apr 2018 Nå så er jeg tilbage igen. Stadig uden held jeg har slebet hullerne op i stemplet nu så de har samme størrelse som de originale, og fået gang i støttefoden, så nu er kickstarteren fri. Ingen der har et bud på hvad det metal stykke kommer fra? Menbranen ser også fin ud, har prøvet deo, dyppe tændrør i benzin, hælde benzin ind i indsugningen, andet tændrør. Hjæææælp

Kommentér på:
hot 50 vil ik starte

Annonce