122 visninger
|
Oprettet:
RMX problem.. {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har lige skilt min rmx ad og er ved at samle den igen.Vil spørge hvor stramt stemplet skal gå,jeg synes nemlig at den går meget stramt og den var skide svær og få i igen..har smurt med olie,tænkte på om der er noget der udvider sig hvis den ligger for længe...eller noget ???
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 3 Emner: 57 Svar: 201
feb 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 34 Svar: 146
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 3
feb 2005
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 94
feb 2005
feb 2005
feb 2005
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.603
Du har KUN haft cylen af og ik SKIFTET cylle/stempelringe?
Hvis du bare smører den og sørger for at de "tapper" der er i fordybningen til stempelringene sidder imellem der hvor stempelringen er samlet...
Men hvis du ik har det og får den op i cylinderen sker det oftest kun fordi du har knækket stempelringen (Been there, done that :-(, men sæt stempelet på krumbassen med pilen mod udst (hvilket ik har noget med om den går stramt men om motoren går godt) også sæt stempelet så det er så HØJT oppe det kan og sæt så cyllen ned over stemplet også drej cyllen og stemplet lidt fra side til side men du holder stempelringene inde på stempelet (du kan sætte fingrene på de sider der vender væk fra knallerten, så kan dine fingre være i den udskæring i skørtet på cyllen) så sku den faktisk næsten selv falde ned over stemplet hvis du bare knipser lidt til den...
Men når du HAR kørt med det sku der ik være nogen fare...
RMX problem..