{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

RMX går forkert {{forumTopicSubject}}

Har en RMX som jeg overtog som "projekt" da tidligere ejers far havde hældt for meget olie i benzinen, nu har jeg tømt tanken, renset karburator og købt nyt tændrør til den og jeg havde liv i den idag og den gik skide godt i 10 sekunder og så gik den ud, fik liv i den igen og den holder fin tomgang men hoster en del og tager ikke omdrejninger ordentligt.. Virker som om den 4takter

Den har Yazuni forrør og åbent filter og har kørt med det længe, men mistænker selv at det lorte filter kan have noget med det at gøre selvom den har kørt fint med det førhen

Tænker måske at en skvis olie direkte i cylinderen kan hjælpe da tændrøret er helt blankt og ikke når at blive farvet, tænker det måske også kan hjælpe på at den 4takter

Nogen idéer til hvor problemet kan være?

Ralle, Tommy og KP, kom gerne med bud, stoler sku mere på jer end så mange andre herinde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RMX går forkert
  • #1   5. aug 2017 Hvad dyse sidder der i den, for det oplyser du ik. Det kunne jeg forestille mig som noget af det første, der vil blive spurgt ind til ;).

• #2   5. aug 2017 #76 og std er #70

• #3   5. aug 2017 Krisen er afværget smiley

Den fik en fuld tank benz, 0.2 liter olie i tanken, en halv prop fuld olie ned til stemplet og et skum filter med mere modstand i stedet for det thansen bæ filter der sad på smiley

Nu starter den og rykker som den skal igen

• #4   5. aug 2017 Jeg har endnu aldrig kunne få en rmx til at gå godt med sådan et af de billige åbne filtre. Men fint nok at du fik den igang. Du skrev jo også af den kørte fint inden. Dog er det ikke spor positivt at det hjælper at give den olie ned til stemplet. Så kunne det jo tyde på at stempelringen var slidt

• #5   5. aug 2017 Ja, dog har jeg haft tømt hele systemet plus karburator så tænker at den nok har været drænet... Har gjort det på tidligere maskiner også efter adskillelse og samling da jeg fik det anbefalet og det har virket fint indtil nu smiley men ja, de åbne thansen filtre er ligeså brugbare som slet ikke at have filter på så jeg fandt et scooped skumfilter og satte på i stedet og gav den et ekstra skud olie i tanken og den starter og køre som den skal, den har dog fået nemmere ved at starte nu så det endte godt smiley

Kommentér på:
RMX går forkert

Annonce