{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
205 visninger | Oprettet:

Km antal på scooter {{forumTopicSubject}}

Davs, jeg har sådan gået og kigget lidt på en PGO comet fra 04'. Den har kørt 27xxx km, er det for meget eller? Ved godt det også har meget med vedligeholdelse at gøre, men synes bare 27xxx lyder som meget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Km antal på scooter
  • #1   12. jul 2017 Hvis den er vedligeholdt ordentligt syntes jeg personligt ikke 27'000 er meget.

min 1. hot jeg havde i sin tid havde næsten gået 60'000 da jeg gik af med den.
    og i dens tid havde den kun fået skift cyll 1 gang, og udst et par gange. og så alm vedligeholdelse. (jeg var 2. ejer) så hvis den er vedligeholdt korrekt, og ikke mishandlet. så ville jeg ikke være nervøs over der er lidt KM på tælleren.

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #2   12. jul 2017 Bare køb en anden hvis du er i tvivl.
    27xxx km siger ikke noget om hvordan den er blevet behandlet.
    Der er sikkert stor forskel på om ejeren har haft den i en opvarmet garage og ikke kørt i regn eller om den har stået 13 år udenfor i regn og sne og fugt.

• #3   12. jul 2017 Jeg havede et emne nogne lunde det samme km antal betyder ikke så meget min første scooter havede kørt 4000 og den gik i stykker hver 800 km max 800 km ad gangen min nye har kørt 14.000 og virker fint udover jeg skulle skifte tændrør pga det lorte thansen olie og hvis det er en kent scooter som slider,hot 50,pmx eller andre så er de relativt billige at lave igen et cyllinder er ikke så dyrt man kan også få en fin sports udstødning til 400 kr smiley

Kommentér på:
Km antal på scooter

Annonce