{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

total død i optræk (hot 50) {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har lige et lille spørgsmål angårene min hot 50

da den har et mega dødt optræk

den er std med kvast katalysatorer rør og blind rør
og igen begransing i luft filter

luft skrue står 2,5 ude som std med en 72 dyse

den har lige fåret komplet vario med alt få se om det gjorde det bedre men der bliv snart være den køre i mellem 28 og 35 maget u jevn i fart nogle gange 35 andre gange 28 og kan snart ikke træke sig selv og når jeg kigger på tændrør er den lidt til den sorte side

nyt cylle få 300 siden ved simpel hen ikke hvad det kan være og nu er jeg snart ved at være træt af det

så ville lige høre om det kunne være remen eller måske enda kobling

mange tak på forhånd (undskyld få de mange stave fejl)

ps har prøvet med en halv skive og det gjorde det ikke maget bedre og det er ikke forde den tar sygt mange omd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  total død i optræk (hot 50)
  • #1   3. jul 2017 den har også fåret sådan en shjov klakke lyd fra motor det var også en af grundene til jeg skiftede vario

• #2   4. jul 2017 du skal have en anden uds på og begrænsningen i luftfilteret på igen og stil luftskruen 1.5 omgang ud / det er standard og tag kikstarter skjold af og fin den mislyd du skriver og du skriver den har sygt mange omd når du køre det kan være for lette ruller eller for stram trykfjeder

• #3   4. jul 2017 atlså den tar ikke mange omd den tar næsten igen og skal til and finde den mislyd nu her men det lyder som vario men den er helt ny og er luft skrue ikke 2,5 ud std da jeg prøvede siste gang kunne den ikke køre med begrænsningen i luftfilteret og det er std 7,5g ruller og trykfjedre

• #4   4. jul 2017 Din luftskrue står et sted den ikke bør ( hvis du læser manualen på f.eks. dellorto )
    Alt under 1 omgang er forkert og alt over 2 omgange er forkert.
    Skru den tilbage til 1,5 omgang, nu hvor du alligevel bare har std cylinder.
    Skift dine ruller til 6,5 gram.
    Plan topstykket eller skift det.

Det er din originale udstødning ( til 2000kr som du har ødelagt ), som stadig begrænser motoren meget.
    Køb en R-Setup 9K udstødning og vær glad igen.

• #5   4. jul 2017 skal helst blive ved med at køre std da jeg bliv stopet på den gammle fandt også den mislyd men kan godt være at jeg skal indstille den lidt bedre har også først lige fåret den

• #6   4. jul 2017 Kvast blindrør og ingen støjdæmper i luftfilteret....

Den er jo allerede tunet.
    Uanset hvad topfarten er.

• #7   4. jul 2017 arr tunet og tunet er bare lidt trist når den kun køre 25 ud af lige vej og 35 ned af bage men vil lige prøve det med luftfilter og skru i morgen efter jeg har hentet en ny kobling

• #8   4. jul 2017 Der er noget andet galt så.

• #9   4. jul 2017 ja det sigder du ik prøver med kobling imorgen

• #10   5. jul 2017 Kan du mærke små pust ud af udstødningen, når den står i tomgang og du holder hånden lidt væk fra ??.
    Hvis ik du kan det, så er din udstødning død.
    Hvis du har fjernet begrænsningen i luftfilteret som der ingen grund er til på på en std., skal du huske og dyse den op.
    Dem som jeg kender der kører PGO som har fjernet begrænsninger, ligger og kører mellem 6,5gr og 7,0 gr i rullevægt.
    Hvis du bliver stoppet og de ser at du har klippet / kvast blindrøret, bliver du knaldet for ulovlig udstødning.

• #11   5. jul 2017 er blivet stoppet med det uds og de kiggede bare på den og gik videre men prøver lige at smide begrænsningen i luftfilteret i igen og kan godt mærke uds gasserne når jeg har hånden få og jeg det var ikke mig med uds men tidligher ejer som gjorde samt begrænsningen i luftfilteret vår han så smid en 92 dyse i så er først gået i gang med at få den til at køre ornlight nu

• #12   6. jul 2017 jeg kan bare ikke få den til at køre godt med begrænsningen i luftfilteret og når jeg tar den ud og skruer luft skru 1,75 gange ud gøre den bare men optræk kunne godt være bedre har nogle forslag til en god uds som ikke er som sån tun (gg og polini)

• #13   6. jul 2017 Sæt støjdæmperen tilbage i igen, i luftfilteret, og skift dysen til 68, hvis der sidder en dyse 72 i den nu.

Behold din originale udstødning.

• #14   7. jul 2017 Okay prøver den drukner også lidt når den er kold har jeg lige fundet ud af

• #15   7. jul 2017 Den skal næsten drukne når den er kold.

• #16   7. jul 2017 ved jeg men det var som om at den virkelig druknede og da jeg tog tændrør ud var den dækket af benz

• #17   8. jul 2017 Det er normalt.
    Chokerdysen er jo på cirka 60, så den tilfører meget ekstra benzin.

• #18   8. jul 2017 Ja det self rigtig

• #19   13. jul 2017 så har jeg fåret den lavcet det var ikke noret med dyse men luft da den hade skudt en pakning mellem fiberklos og studs samd mebran pakning

Kommentér på:
total død i optræk (hot 50)

Annonce