Gy6 motor {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg skal på et tidspunkt have en ny scooter og indtil videre har jeg kun haft pgo´er. Det kan da oz godt være det bliver det igen, og i så fald bliver det en G-max. Har haft en før og den synes jeg er lækker. den er nem at fixe, reparere og at tune.
Det er nemlig med tun i tanke nu hvor jeg går og tænker på hvilken scooter det skal være. Grunden til at jeg henvender mig herinde er at jeg har læst en del om Gy6 motoren. Den ser det ud til at man kan nogen flere kræfter ud af end fek´s en pgo motor.
MIT PROBLEM ER AT JEG KAN IKKE FINDE UD AF HVILKE SCOOTERE DER ER FØDT MED DEN MOTOR, ELLER HVILKE SCOOTERE DEN PASSER OVER PÅ HVIS MAN NU KØBTE MOTOREN SEPERAT.
DESUDEN ER DER NOGET MED EN LANG OG EN KORT MOTOR.
LUFT ELLER VANDKØLET, OG I DET HELE TAGET VIRKER DET RET INDVIKLET.
Man kunne selvfølgelig også købe et samlet monster fra monstergy6.com eller drowsports.com og få en 150ccm eller en 232ccm motor hvor alt, både motor og alt andet er speciallavet.
Men det er selvfølgelig ret urealistisk så mit spørgsmål er bare det der står med stort. På forhånd tak.
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 6 Emner: 259 Svar: 4.874
feb 2017
Emner: 1 Svar: 20
Det er trods alt noget nemmere på en PGO. Her kan farten godt være 80+ med et sportkit, når/hvis den er korrekt indstillet.
maj 2014
Følger: 1 Følgere: 80 Emner: 60 Svar: 109
Den kender jeg og kan selv reparere den, og eller tune den.
dec 2017
Følger: 4 Følgere: 428 Scootere: 1 Emner: 64 Svar: 473
Min er helt std. Og køre yderst fint. Den går omk. 43 km/t på speedometeret (38-39 km/t på GPS) og med et ok optræk.
Gy6 motor