{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Vacuum benzintanke lukker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej

Så er der igen et problem med Hot 50'en...PGO var desværre væltet da jeg kom ud og der var løbet benzin ud...jeg tænkte det bare var fra karburatoren...men det blev med at dryppe/løbe så inden jeg begyndte at skille karburator m.m. tog jeg lige benzinslangen af, for at se og den lukkede for benzin tilførelsen....men løb bare ud, så konkluderede at problemet ligger i benzinhanen ...

Mit spørgsmål er om der er nogen der erfanringer med dette problem? Kan man rense den eller ...?

Vh. Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af loftlampe 500 kr.
  • Reparation af væg 400 kr.
  • Mangler strøm i køkken og entre 1.000 kr.
  • Vi har en dør indenfor (uden justeringshængsler), som binder for neden. 920 kr.
  • Hækklipning 950 kr.
  • Montering af 1 stk stikkontakt 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vacuum benzintanke lukker ikke
  • #2   3. feb 2017 prøv at rykke vacum slangen af oppe ved vacum hanen og lige sætte en lille stump slange på og sug og pus lidt i den med munden / så kan den godt begynde at virke igen ikke med kompresser det er for kraftigt brug kæften smiley ups munden smiley smiley

• #4   4. feb 2017 trykluft fra en kompresser ødelægger membran filteret i den hane med det samme
    det må man heller ikke gøre ned igennem tankdæksel hullet

• #6   5. feb 2017 Tror Ole mener membranen i benzinhanen og IKKE benzinfilteret. Og han ha fuldstændig ret... Bare man tænker på at blæse trykluft i hanen er en dødsdom for den. Uanset hvilken studs man blæser i og uanset hvilken vej man blæser.

• #7   5. feb 2017 lige præcis Flemming

Kommentér på:
Vacuum benzintanke lukker ikke

Annonce