{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Magnus  L
Magnus L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13

Lys på Gilera smt {{forumTopicSubject}}

Hej igen-
Har skrevet indlæg omkring problemet tidligere
Jeg har købet en Gilera smt hvor bremse lyset virker helt fint, men lyset i baglygten og forlygten lyser ikke. Der er kun lys(blinker nogen gange) hvis den får fuldgas. Har skiftet spændingsregulatoren som jeg har købt hos Speedline har ligeledes skiftet statoren. Pærerne er og skiftet. Alle ledninger er i orden.

Håber at der er en som har oplevet dette før, og gerne vil hjælpe mig med komme ud af køre igen med lys på.
mvh. Magnus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tag og reparation af udhæng og tagrende. 5.000 kr.
  • Samle ikea skab 1.950 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Hækklipning 2.150 kr.
  • Bygning af toiletpasser til væghængt toilet 970 kr.
  • Hjælp til at skære diy bænk til. Er for lang i begge ender, og skal derfor skæres til, så den kan komme ind i hjørnet. Jeg har ikke en stiksav, det skal man gerne have 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys på Gilera smt
  • #1   8. jan 2017 Dit bremselys virker fordi det kører over batteriet. Har du målt om det kommer 12v ud af stikkende?

• Magnus  L
    Magnus L Tilmeldt:
    dec 2016

#4   8. jan 2017 Begge pærer er skift, stator er også skiftet. Alle dele er nye.

• #7   8. jan 2017 De gamle stumper fejlede garanteret ingenting. Det er altid det smarteste at måle først. Er det el så brug et multimeter. Ja den pludselig ikke starte så lav en komprotionstest hvis den får gnist og benzin. Du kan selvfølgelig også bare skifte hele ledningsnettet nu hvor du er igang smiley

• Magnus  L
    Magnus L Tilmeldt:
    dec 2016

#8   14. jan 2017 Nu er fejlen fundet:) det var den nye spændingsregulator som fejlede.
    Købte den originale i stedet for en billig model hos speedline.

Tak for alle jeres kloge bud på hvad fejlen var!

Kommentér på:
Lys på Gilera smt

Annonce