{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

forskel på.....? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge hoveder.

De sidste ca 8 år har jeg kørt 2 stk pgo g-max 30 og 1 stk dr big.
Men pga politiet har jeg været uheldig nogle gange og det er kommet
dertil at jeg har kørselsforbud de næste 3 år.
Det positive ved det hvis man skal finde noget er at jeg rig mulighed for at spare op til lige nøjagtig det køretøj jeg vil have så længe det er en 30´er.
Første mulighed er at købe en Pgo G-Max igen da jeg jeg synes den er flot, lækker at køre på, og så er pgo utrolig nem at arbejde med og at tune hvis det er det. Desuden har jeg da jeg i så lang tid har kørt pgo og rodet/tunet osv en masse dele liggende + alm værktøj men også special værktøj.
Anden mulig er at købe et køretøj der er en tand bedre lavet kvalitetsmæssigt. Som jeg har forstået er en maskine som yamaha aerox en af de bedste maskiner og en af de populæreste, også når det kommer til tuning. Den er også vandkølet hvilket i min verden er bedre end luftkølet. En ulempe er at jeg ikke kender maskinen og som jeg har læst mig til så kan man ikke bare købe fek´s et 70-80ccm sæt og smide på. Der skal fræses og gøres ved.
Den tredje mulighed jeg har overvejet er også en kvalitetsmaskine.
Det er noget helt andet nemlig en gearmaskine. Jeg har kigget/læst og aprilia og hvad jeg ender med at vælge må tiden vise men jeg har et
spørgsmål mht aprilia. Hvad er forskellen på aprilia sx og aprilia rx?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forskel på.....?
Kommentér på:
forskel på.....?

Annonce