{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

begrænsning {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har brug for jeres hjælp. jeg har fjernet denne begrænsning ved variatoren men når jeg køre så er det som om den dør men alligevel holder farten men den køre hurtigere jo længere man køre men det går meget langsomt at komme op i fart

håber i kan hjælpe mig
ps. det er en peugeot speedfight 2

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  begrænsning
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #1   6. okt 2016 Kunne måske være hvis den har kørt længe med den begrænsning så har variatoren fået slid der cirka midt i gearingen også kan variatoren have svært ved at komme over det punkt hvor den aldrig har kørt før.

Som hvis kileremmen har slidt en rille midt på skålen så skal den måske have lidt ekstra omdrejninger/tid før den kan komme over rillen.

Hvis du kan prøve og skille hele variatoren ad og rense og smøre og tjekke.
    Men du stadig ikke er tilfreds så skal du nok have nogen nye uslidte dele så variatoren kan køre glat.

• #2   6. okt 2016 okay tak men det kan godt være jeg bare skifter det så for har haft den i 5 år og har aldrig skiftet variator før på den så du har nok ret den har nok haft sin tid på den scooter smiley

• #3   7. okt 2016 Måskr bare for tunge ruller.
    Det kan mærkes meget mere uden begr end hvis den er i.
    Fordi så varierer varioen helt ud i topgear i stedet for at blive stoppet halvvejs.

Når rullerne er lidt for tunge, så prrsser de varioen ud for tidligt. Vario presset meget ud =meget højt gear

Vario helt samlet = helt lavt gear

Kommentér på:
begrænsning

Annonce