{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.744 visninger | Oprettet:

FZ50 - Afballancere krumtap? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har desværre konstateret at plejlstangslejet ved krumtappen på min Suzuki FZ50 er voldsomt slidt og derfor står til udskiftning.

Umiddelbart har det ikke været noget problem at komme ind til krumtappen, fjerne lejer etc. men jeg tænker da krumtappen jo gerne skal være i balance når / hvis jeg skiller den ad men vil gerne høre om der er nogen af jer der har haft succes med denne operation eller har gode råd?

Ser frem til at høre fra jer.
Med venlig hilsen Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FZ50 - Afballancere krumtap?
  • #2   22. sep 2016 har gjort det ved en gocart

• #3   22. sep 2016 Hej,
    Mange tak for jeres tilbagemelding.
    Jeg har haft et kik i manualen og kan se den har et max. tilladeligt sideslør på 3mm men der er ikke opgivet i stempelvandringsretningen hvor jeg måske har 3-4mm så situationen er uændret så lejet mellem krumtap og plejlstang står til udskiftning.
    Jeg har videre konstateret at de store lejer der holder krumtappen også har set bedre dage og derfor står til udskiftning.

Input til hvor jeg kan få hjælp til krumtappen nær Aalborg vil blive værdsat.

Mvh Allan

profilbillede
  • #5   22. sep 2016 Hej,

Jeg har købt et komplet plejlstandssæt til ca. 200 kr. på Scootershop.dk så nu er prøvelsen at finde en privat eller virksomhed der kan klare opgaven.

Hvis umuligt at finde nogen må jeg selv i gang men tænker hurtigt pengene forsvinder ved køb af værktøj men så er det jo tilgængeligt smiley

Kommentér på:
FZ50 - Afballancere krumtap?

Annonce