{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

Original Genvindingssystem, Aprilia Sonic 2006 ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Da jeg ikke er den store Scooter ekspert, så har jeg lige et spørgsmål.

Jeg er ved at gøre min Sonic fra 2006 Standart og har den originale genvindingssystem, som jeg skal have sat på fra udstødningen til luftfilteret.

Hvordan skal den sættes på og hvilken vej skal pilen pege imod ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af garderobeskab 540 kr.
  • Installation of 3 ceiling lamps 900 kr.
  • Fjernelse af træstubbe i sommerhus 2.650 kr.
  • Montering af enkelte terrassebrædder i betonsokkel 1.500 kr.
  • Opsætning af låge har alt købt som færdigsæt- nedgravning af 2 stolper 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Original Genvindingssystem, Aprilia Sonic 2006 ?
  • #2   4. aug 2016 Så blev jeg det klogere. er som sagt lagt fra ekspert når det gælder Scootere, men min kammerat sagde det var en katalysator, men det viser jo bare hvor meget ekspert han selv var smiley

jo der er pil på, derfor jeg spørger om hvordan den skal sættes på og hvorledes., men det er vel korrekt at den skal gå fra udstødningen til Luft filteret ? -

profilbillede
  • #4   4. aug 2016 Godt så er jeg ikke helt så dum igen.

Men hvordan skal den side ? Altså den lange slange der sidder ved pilen skal på udstødningen og den korte slange ved tallene til luftfilteret ? eller omvendt ? - det er såmænd det jeg er i tvivl om.

• #7   4. aug 2016 Okay har læst mig frem til at det også hedder et friskluftsystem.
    Fandt ud af at der er pile på begge sider af ventilen, hvilket ikke gjorde det nemmere.

Når jeg puster i den lange slange (Så kommer luften ud af den lille bøjede slange)

Så den lille bøjede slange skal på udstødningen og den rette lange slange skal på luftfilteret, hvis jeg forstår korrekt ?

• #8   5. aug 2016 Kaldes også tilskudssystem. Kært barn, mange navne. Det hjælper også på at scooteren ikke forurener så meget.

Kommentér på:
Original Genvindingssystem, Aprilia Sonic 2006 ?

Annonce