F#UCKING LORTE SCOOTER! :( {{forumTopicSubject}}
Ok nu er jeg VIRKELIG sur !
For godt en uge siden døde min scooter, og siden da har jeg gjort en del for at få den til at køre igen.
Det skal lige siges at jeg fik den startet i eftermiddag og jeg kørte en tur, men da jeg kom tilbage og prøvede at tænde den igen, ville lortet kræftedeme ikk starte!
Jeg tog så cylenderen af, rensede ned der ved stemplet og rensede over alt. Jeg trådte et par gange på kickstarteren, og det gik op for mig at der ikke kom noget benzin ned i cyllen. Hmm! Jeg checkede derfor, membranen, karburatoren, benzin tilførlsen (med kompressor i slangen), dyssen. Alt var okay, og jeg fandt ingen skidt/snavs nogensteder. Jeg er VIRKELIG frustreret, og jeg er tømt for idéer!
Det er ik noget med motoren da den starter engang imellem, og jeg ved heller ik hvorfor der ik kommer benz til cyllen, når den godt kan starte engang imellem. (1/100)
Håber at I kan hjælpe mig!
-krede
aug 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2 Emner: 55 Svar: 265
okt 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 55
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.603
Den kan startes med æter og så kan den lige køre lidt på æteren hvorefter den så dør (som den løber tør).
Tror det er noget med vacum benzhanen eller med at der er dårligt vacum i kabuen...
mar 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 49 Svar: 227
de tager 200-300 kr i timen.. det gjorde jeg med min da jeg havde problemer.. fik også et nice resultat ud af det !
aug 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2 Emner: 55 Svar: 265
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 217
F#UCKING LORTE SCOOTER! :(