{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Lys på sonic {{forumTopicSubject}}

Hej scootergalleri
Håber i kan hjælpe, er ved og lave lys på mit sonic projekt men må kaste håndklædet i ringen.
Som ses på billeder har vi to ledninger fra tænding "gul+rød og hvid". De skal op i min spændingsregulator og ud til lygter .... Men hvordan ??
Har søgt efter diagrammer men ingen i så go kvalitet at de til og finde ud af ??

Mvh Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lys på sonic
  • #1   16. maj 2016 Den gule/røde skal sammen med grøn på ledningsnettet og hvid skal sammen med hvid/orange på ledningsnettet. Det er et multi stik og det skulle dem fra tændingen også være.

  • #2   17. maj 2016 Er så heldig at halvdelen af stikne mangler smiley
    Men må prøve det du skriver senere idag smiley


  • #3   17. maj 2016 Ja okay ? Jeg plejer at finde et gammelt ledningsnet og ta stikkene fra og montere på det ledningsnet jeg skal bruge. Men skriv hvad du når frem til, jeg kigge på den sonic jeg er ved at samle, hvis du har problemer med andre ledninger smiley

  • #4   29. maj 2016 Jeg har fundet et multistik som sad på en grøn oppe fra spændingsregulatoren og en orange/hvid som var faldt af på samme længde, det kan kun være dem du snakker om.
    Sat dem sammen med tændingen gul/rød på grøn og hvid på orange/hvid.

    Så har vi fra spændingsregulatoren 3 ledninger. Blå orange og grøn.

    Orange går ned på batteri og gennem en sikring og videre op i front

    Blå går sammen med en masse blå og sammen i en tyk blå og op i front

    Grøn går direkte op i front

    Hvad for et stik er så til forlygte? Den der kommer ud samme højde som tændingslåsen?

    Kan man tage en af ledningerne kun lave til lys, skal ikke bruge alt det andet ????


Kommentér på:
Lys på sonic

Annonce