{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Jannik N
Jannik N
Tilmeldt:
27. sep 2015
Emner: 7 Svar: 29

Jog R - Mister trækkraft. {{forumTopicSubject}}

Hey SG! Her for nylig kørte jeg over et lille hul i vejen ved et uheld. Efter dette ville knallerten kun køre 40 (Kører 75 normalt). Omkring de 40 mister den med det samme, al træk kraft. Det vil sige på 0,1 sekund går den fra 100% til 0% gas. Hvis jeg holder stille og giver den fuld gas, dør den også. Den har kørt i et par år med den opsætning jeg har, så det er ikke indstilling den mangler. Opdagede så at speederkablet sad løst på kaburatoren. Spændte det så ordentligt, så kørte den fint i 2-3 uger. Nu er det samme sket igen! Bare hvor jeg ikke kørte over et bump. Hvad kan det være? Dårlig stel forbinelse? Snavs i karburator?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog R - Mister trækkraft.
  • #1   27. apr 2016 Tjekket luftfilter sidder som det skal på karburatoren, og at karburatoren sidder tæt på studsen?

  • Jannik N
    Jannik N Tilmeldt:
    sep 2015

    Emner: 7 Svar: 29
    #2   27. apr 2016 Luftfilter sidder som det skal, og den dør med det samme hvis jeg holder en finger for hullet smiley Tjekker lige om karbu sidder tæt på studsen..

  • Jannik N
    Jannik N Tilmeldt:
    sep 2015

    Emner: 7 Svar: 29
    #3   29. apr 2016 Nå, fandt ud af at det var snavs i karburatoren. Dysen var stoppet af en lille hård klump snavs.

Kommentér på:
Jog R - Mister trækkraft.

Annonce