{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Brug alm pakning, ikke flydende til pgo dr big {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg har skrevet en del gange herind fordi jeg har været i gang med at skifte krumtap på min pgo dr big fra standard til tun. De første 2 gange lykkedes det ikke og jeg forsøgte at få hjælp herinde. Der skete det at når det var samlet kunne jeg køre nogle ganske få km så enten brændte lejerne af eller også gik de helt istykker så der røg kugler ud. Det kunne jeg ikke forstå og jeg blev mere og mere frustreret for det var ikke fordi jeg ikke havde sådan rimelig forstand på det, Så lykkedes det mig at få fat i en importør der havde kontakt til pgo og det viste sig at det jeg havde gjort forkert var at jeg havde brugt flydende pakning mellem de 2 motorblokke. Jeg skulle bruge den originale papir/pap pakning fordi den ville give en yderligere afstand som var nok til at alt sad i den rigtige afstand i forhold til hinanden. Derefter skulle jeg som man altid gør sørge for at krumtappen sad centreret og måle det ved krumtappen i indgangen hvor cylinderen skal sidde. Da jeg havde gjort disse ting og selvfølgelig været omhyggelig blev scooteren levende igen. Det var dyre lærepenge når man tænker på at det kun var en pakning. I de fleste tilfælde bruger man jo flydende pakning så det var jeg også sikker på skulle bruges her. Derudover satte jeg en helt ny oliepumpe på for at være sikker på at der var smørelse. Men nu behøver jeg ihvertfald ikke bekymrer mig om høje omdrejninger når den får fuld hammer. Men alm pakning hvis i skal skifte krumtap på en pgo dr big.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug alm pakning, ikke flydende til pgo dr big
Kommentér på:
Brug alm pakning, ikke flydende til pgo dr big

Annonce