{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.586 visninger | Oprettet:

Mathilde L
Mathilde L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

politiværn på yamaha slider :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
jeg har en yamaha slider fra 2003, som kører lidt mere end den må.. 70 ca..
I frygt for at politiet skulle tage den, har jeg købt et politiværn på kgi.
og mit spørgsmål er så, hvordan får jeg det monteret?? ??
jeg har en ktm så kan godt skrue lidt, men når det kommer til el så ved jeg overhovedet ingen ting! så i må gerne skære det ud i pap smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politiværn på yamaha slider :)
  • #1   7. mar 2016 søg i forum hvis du ikke kan finde det der skal du ikke prøve at skrue i maskiner smiley

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#2   7. mar 2016 Tak for den meget hjælpsomme kommentar Brian ??;)

• #3   8. mar 2016 Ja ikke ??

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#5   8. mar 2016 Tak for svar...
    det prøver jeg smiley

• #6   8. mar 2016 Hvis du vil spare tid og penge, så få pengene tilbage for den..
    Så har KGI også snydt en kunde mindre..

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#7   8. mar 2016 Tak ralle, men nu er det hverken en mulighed eller det jeg spørger om smiley

• #8   8. mar 2016 Jeg gjorde sådan her på min knallert, og selvom jeg intet ved om knallerter fungerer det godt smiley Du skal åbne ned til din CDI boks. Så sætter du den sorte ledning ned til minus på batteriet og skruer den fast. Bagefter sætter du den medfølgende strømtyv fast på den røde ledning i den ene ende, og så finder du den røde/hvide ledning der går fra din CDI boks og ud til knallerten. Når du har fat i den klipper du den over og sætter den ind i den anden ende af strømtyven og "låser" strømtyven. Så skulle det hele gerne virke når du indstiller politiværnet smiley Mener den skal stå imellem 4 og 5 for, at gå lovligt. Håber du kan bruge denne guide til noget ellers skal du bruge guiden på Scootergrisen.dk (Er helt grøn til knallerter, jer der er kyndige må gerne påpege hvis min metode er helt hen i vejret ??) Held og lykke

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#9   8. mar 2016 Tak for det Kim.
    det er ganske behjælpeligt smiley
    jeg prøver at se om ikke jeg kan få det til at du smiley

• #10   8. mar 2016 Prøver bare skåne dig for at stå og se dum ud, og få ekstra store bøder..
    Min oldemor kan høre det salgstriks er monteret..
    - Og det kan politiet også..

Ingen flinke betjente, men derimod bare ekstra regning fra falck, og bøder for alt hvad de kan give dig bøder for..

Hvordan ville du behandle personer der op i dit åbne ansigt forsøger at tage røven på dig, og mellem linjerne mener du er for dum til at vide bedre?

Du har ikke helt forstået det er for din egen skyld jeg siger det?

• #12   8. mar 2016 Politiet har også ører, ikke kun øjne smiley
    - Mellem ørerene sidder der også en hjerne..

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#13   8. mar 2016 Nu har jeg også købt den, så den ryger på..
    politiet ved da helt sikkert at det findes og hvordan det lyder, men nu gør jeg mit bedste for at gemme den godt af vejen, og hvis de så alligevel er snedige nok til at finde den så er det jo bare synd for mig smiley

• #15   8. mar 2016 De beder dig selv finde det og slå det fra..
    - Gør du det ikke, så betaler du bare falck for transporten, og skal stå og vente på de henter den..
    Når du får den tilbage, så er det ikke længere en scooter, men et samlesæt..

Gør dig selv den tjeneste og lad det lort ligger æsken..

Du får bøde for udstødningen alligevel, lige meget hvor hurtigt scooteren kører..
    - Lad nu være med at pisse dem af, og få bøder for styret, bremser, horn, lygter, dæk mønster, og alt hvad de ellers kan finde..
    Det salgstriks giver KUN større udgifter..

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#17   8. mar 2016 er det med at man selv skal finde og slå det fra, og transport med Falk korrekt?
    passer det smiley

• #18   8. mar 2016 Ellers ville jeg ikke sige det..

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#19   8. mar 2016 Nej men taler du af egen erfaring..

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#21   8. mar 2016 kan på ingen måder holde ud at køre på scooter hvis den er lovlig..
    så heller cykle smiley
    men tak anyway...

• #22   8. mar 2016 JAMEN BØDEN ER DEN SAMME, OM DEN KØRER 90 ELLER 25 MED DEN UDSTØDNING MONTERET..
    1500,-
    Med det salgstriks monteret risikerer du bare transport regning og større bøder..

Valget er helt dit eget..
    - Nu har jeg bare advaret dig..

Kør lovlig, eller betal de 1500,- (som du kommer til alligevel)..

• #24   8. mar 2016 Folk tror det kan spare dem for bøder og narre politiet..
    - Det kan det så ikke..

Og at det så ud over ikke holder hvad det lover, også kan ødelægge motoren er en anden ting..

Sjovt nok kostede de 4-5 gange så meget da de kom på markedet, men eftersom folk fandt ud af det ikke virker, ødelægger motoren, gør politiet sure, og giver større bøder.
    Så kan man idag få dem næsten gratis..

Det er lige meget om man har betalt 5,- eller 200,- så bliver man stadig taget i røven..

• #26   8. mar 2016 Hver sin mening heldigvis..
    Men fakta er stadig fakta.. smiley

• #28   8. mar 2016 Og hvad sker der så med stemplet når du udskyder tændingen? (Ud over tændingsbanken selvfølgelig)..

Og hvordan tror du belastningen på CDIen bliver når den skal holde spændingen tilbage?

Det har intet med typen at gøre, de virker alle på samme måde..

• #30   8. mar 2016 Og hvor gør været så af den spænding? smiley
    Tryller det væk?

Værnet er ikke andet end en justerbar modstand, også kaldet et potentiometer..

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#34   8. mar 2016 kan i aftale jeres date et andet sted smiley ?
    tak for begge jeres input smiley

• #49   9. mar 2016 jeg havede da en sports tunet scooter. og fik politiværn på. da jeg blev stoppet sparede jeg mange penge. da de kun kan få den målt til 30 må de ikke tage den med. tag det på du kan sagtens spare penge eller betale det sku 50/50

• Mathilde L
    Mathilde L Tilmeldt:
    feb 2016

#50   9. mar 2016 Ja okay tak smiley

• #51   9. mar 2016 Om den så kun kører 15 km/t må de tage den med..
    Og finder de bare en eneste ulovlig del på den, så skal du selv betale bøde og regningen for transporten..

• #52   9. mar 2016 så lad værd med og blive stoppet :)?. ellers må man køre lovligt smiley
    - go' dag

• #53   9. mar 2016 Hvis man kører tunet, må man bare være parrat og acceptere bøden på de sølle 1500,-.

Ingen grund til at gøre dem sure ved at forsøge at tage røven på dem og indirekte påstå de er for dumme til at høre det er monteret..
    - Så ender det bare med de går alt igennem og du får bøder du ellers ikke ville ha fået..

• #54   31. mar 2016 Hvis man bare har fjernet alle begrænsninger, (derved ikke noget ulovligt tun på) så virker det vel fint? Hvis de siger noget til lyden siger man jo bare det er en lorteknallert eller lign. ? Snakker ikke af erfaring.

Hurtigt spørgsmål!
    Kan man montere det på en knallert uden batteri?

• #55   31. mar 2016 Desværre..

Det er tydeligt at høre om den kører 30 ved 8000 omdrejninger, eller om den gør det ved 4000 omdrejninger..

• #56   31. mar 2016 nå, øvkay smiley Men tak for svar smiley

Kommentér på:
politiværn på yamaha slider :)

Annonce