{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha Neos 45 eller 30?
  • #1   25. feb 2016 Stel nr og begrænsninsskiven. Mener også udstødningen er anderledes.

• #2   25. feb 2016 Nu ved jeg ik om det bare var tilfældet, men jeg ik om det bare var tilfældet med 03 modellen 30ér.
    Efter 03 gik de over til og have samme cylinder på både 30éren og 45éren ( min sad der ern 30ér cylinder på ), samt mener også at de ændrede speedometerdrevet fra kabel til elektronisk.
    Tankmåleren blevet også omkring den årgang, lavet om fra viser til digitalt med bjælker.

• #3   25. feb 2016 Blinklys blev hvide, forlygten fik 2 pærer i de 2 lygter, i stedet for 1 pære til 2 huller, instrumentering blev digital, choker blev elektronisk.
    T

• #4   25. feb 2016 Thomas, han spørg hvad forskellen på de to han nævner er..
    Og det er ikke lige det du svarer på smiley

Nu er begge modeller jo helt ens, da de begge er Euro2..
    Euro2 kom i 2002, hvor der kom digital soeedomererdrev, tank måler, triptæller osv. Som er den største visuelle forskel. (Selvom der faktisk er mange).
    - Så der er de helt ens..

Forskellene fra 30er til 45er er så de forskelle der er på dem..
    Hvilket er speedometeret, topstykket, begrænserskiven, udstødningen, dysen, samt vist nok gearingen (kan ikke huske om det er fra Euro1 til Euro2, eller om det er fra 30er til 45er).

Kommentér på:
Yamaha Neos 45 eller 30?

Annonce