{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

mehdi Z
mehdi Z
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Cpi gtr 50 starter men trækker ikke {{forumTopicSubject}}

Cpi gtr starter men tager ikke gassen den dør ved fuld gas Plus den trækker heller ikke har renset alt skiftet karburator tændrør ruller osv men ingen held r der nogen som ved hvad det kan være det skyldes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cpi gtr 50 starter men trækker ikke
  • #1   30. dec 2015 Gummistudsen har det med at mørne det er dårlig kvalitet gummi smiley

• mehdi Z
    mehdi Z Tilmeldt:
    dec 2013

#2   31. dec 2015 Hvilken gummistus snakker vi om

• mehdi Z
    mehdi Z Tilmeldt:
    dec 2013

#3   31. dec 2015 Alt gummi til karburator og vider ser fint ud og har du solgt alt fra din gtr

• #4   31. dec 2015 Gummi mellem karburator og luftfilter. Prøv at klem det sammen og se om det slår revner. Jeg har stadig dele tilbage fra den bla fælge og forgaffel og nogle andre dele som jeg ikke kan huske smiley

• #5   31. dec 2015 Men altså de er jo generalt bare meget sløve. At skulle holde gassen 2-3 sek før den begynder at bevæge sig er ikke meget galt

• mehdi Z
    mehdi Z Tilmeldt:
    dec 2013

#6   3. jan 2016 Jamen den kan ikke tag gassen og slet ikke i 2 3 sek den starter i første huk også dør den når man skal kører eller vil give den gas på støttefod ellers skal det gøres meget stille hvis den ikke skal dø og sætter man sig op på den har den ingen kræfter selv når man gasser op meget stille

• #7   3. jan 2016 Så for den jo med 100% garanti for meget luft. Hvis det altid har været sådan så skal du måske have større dyse hvis ikke det er fordi st den har en utæthed
    Det kan være pakdåserne ved krumtap, membran pakning, gummistudser.
    En anden mulighed er også at der ikke kommer benzin nok til karburatoren

• mehdi Z
    mehdi Z Tilmeldt:
    dec 2013

#8   3. jan 2016 Kone den til 1600kr fordi en 17årig havde givet op fordi den ikke kunne starte også skiftet jeg det tændrør søn var slidt væk og den startet men ville bare ikke trække også fil jeg bil igen og nu syns jeg den skal gøres klar til sommer og den r helt standart men vil lige prøve alle de ting selv on jeg har haft den renset og samlet men går den lige igennem igen

Kommentér på:
Cpi gtr 50 starter men trækker ikke

Annonce