{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Hjælp, raslende lyd {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Her den anden dag da jeg på vej hjem begyndte min hot 50 pludselig at sige en mærkelig raslende lyd, metal mod metal agtigt... Jeg tog kickstarter skjoldet af og den bolt man skal bruge en luftskrue til sad løst, så jeg prøvede at spænde den, og jeg kunne køre en lille smule så begyndte det igen... Det samme igen, den sad løst.. Min kickstarter virker heller ikke, efter det begyndte..

Håber der er nogle der kan hjælpe, her er et par billeder ved ikke om de kan bruges: http://imgur.com/a/gzrLY


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, raslende lyd
  • #1   25. dec 2015 prøv og skil det ad og rens gevind osv. og så spænd skidtet med momentnøgle så du ved det sidder der. Den møtrik skal ikke sådan lige kunne rasle løs. det er nok fordi den ikke er spændt ordentligt, eller gevindet kan være skadet på krumtap eller i møtrikken.

  • #2   28. dec 2015 Vi snakker møtrikken på krumtappen ikk?
    Sørg for at dine ståler på krumtappen ikke har taget skade af det har kørt når møtrikken har været løs.
    Når du samler det igen, så sørg for at gevinder er helt rent, og giv det så en dråbe locktit. Ikke meget, bare lidt. Og som Jesper siger, hvis du har en moment nøgle så spænd den med den. Hvis du altså kan komme til at holde kontra ved svinghjulet i den anden side.
    Jeg plejer spænde det med en luftnøgle og har aldrig "tabt" møtrikken. Men ha lige respekt med luftnøglen hvis du bruger den.
    Og det med din kickstarter ikke virker, er under samme problem, for hvis møtrikken går løs, kan kickstarter armen heller ikke få fat i griberen som er spændt på krumtappen smiley
    Håber det kunne bruges smiley


Kommentér på:
Hjælp, raslende lyd

Annonce