{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

MIn sonic går ud ?? {{forumTopicSubject}}

Hej SG smiley

Har lige været ude og kører en tur sammen med kammerat men lige pludselig gik den bare ud, Men den startede med det samme på kickstarteren, det skete 3 gange på 10min.

Hvad kan det skyldes ?
Opsætningen er std cylinder med Gianelli Go udstødning, pillet skive og Polini speedcontrol vario og std karburater .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MIn sonic går ud ??
  • #1   12. dec 2015 Har du husket at dysse den om

• #2   12. dec 2015 Jeg har sat en mindre dyse i . Der sad vist nok en 88 i , men den lokale scooterhandler mente det var for meget , så jeg fik en mindre, mener det var en 76'er, Han sagde også at den dyse jeg havde i, ikke passende til std karburateren, Kan ikke huske hva han kaldte den, men det var noget med "g" gunther eller sådan noget, er der noget der hedder det ??

Kan det være at den varmesætter sig hvis dysen er for lille ????

• #3   12. dec 2015 Den har nok varme sat sig tjek tændrøret for jeg tror den får for lidt

• #4   12. dec 2015 Hvordan tjekker jeg det ???

• #5   12. dec 2015 du tager tændrøret ud og ser farven på det den skal være cocio brun hvis den er lyser så skal der støre dysse i og hvis den er mørker så skal der mindre dysse i

• #6   13. dec 2015 Super - Mange tak smiley

• #7   18. dec 2015 Hey igen ..
    Nu har jeg været inde ved den lokale scooterhandler og han mente at problemet måtte være at Oliepumpen er defekt ?
    Men jeg har alligevel sat en 80'er dyse i istedet for den 76 jeg havde sat i.
    Og han snakkede også om at dysen ikke var rigtig type, han kaldte det en "gunther" dyse,
    Er der nogen der ved om det er rigtigt ??? Har aldrig hørt om det før ?

• #8   18. dec 2015 slaå du skal ikke høre på en som vil tage penge fra dig for at lave det for det skal bare være så dyrt som muligt og mere til men ja det kunne også være olie pumpen hvis den ikke blander olie i benzinen

• #9   18. dec 2015 OKay, for en sikkerhedsskyld så blander jeg olie i benzinen, Er der en nem måde at tjekke om oliepumpen virker ??

Og hva med den dyse der, kender du/I noget til den???

• #10   18. dec 2015 ja du tager slangen af karburatoren og lægger den over i en lukket beholder og køre 5 litter af den så skulle der gerne være 100 ml i beholderen og med dyssen det er meget muligt at den hedder det men hvis den virker så virker den jeg har aldrig gået op i hvad dyssen hedder

Kommentér på:
MIn sonic går ud ??

Annonce