{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot50
  • #1   10. nov 2015 Niks men måske køre elstarteren rundt lige når du startet scooteren smiley smiley men nej måske er der gået en sikring ved batteriet hvis du er uheldig smiley

• #2   10. nov 2015 Din starter har jo nok kørt konstant det første stykke tid, hvilket den jo ikke kan holde til..
    Men hvordan kunne du bytte de stik rundt?

Din starter kobling kan være ødelagt..
    - Alt efter hvor længe den kørte/var startet..

• #3   10. nov 2015 Starteren kørte ikke rundt når scooter var startet. Men når jeg har trykket på start knappen kommer der jo strøm den forkerte vej. Der er jo mere power i start strømmen til starter end den lille ledning til choker.. De to stik er magen til hinanden og efter de blev byttet tilbage virker starteren som den skal.. Men choker er mærkelig så jeg købte en ny men de 2 choker giver nøjagtig samme fejl

• #4   10. nov 2015 Nej der er 12v til begge..
    At den KAN trække flere ampere betyder ikke at den får flere..

Hvis ikke starteren kørte rundt, så kunne det tyde på chokeren ikke virker..
    Hvis ikke det er fordi den ikke kan trække nok strøm starteren, grundet de tynde kabler..

• #7   10. nov 2015 Når scooter er helt kold og blir startet tager den så mange omdrejninger at den kan trække sig op på ca 10 kmt uden jeg rør gashåndtaget og sådan går den ca 45 sekunder og så falder den til normal tomgang.. Det gør den med 2 forskellige chokerer..
    Den er lidt svær at starte når den er varm og ruller lidt op og ned i tomgang

• #9   10. nov 2015 Ja der er lidt og gå i gang med
    Takker for svar..

• #10   10. nov 2015 Så er din motor utæt..

Kommentér på:
Hot50

Annonce