{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drukner når kold
  • #2   30. okt 2015 Det er med auto choker men den er afprøvet med 12v og den virker.
    Jeg kan slet ikke få liv i den tændrør bliver vådt med det samme jeg forsøger at starte også selvom den ikke før gas.
    Skruer jeg så et nyt tændrør i starter den.og går helt fint igen men næste morgen er det samme problem igen og skifter jeg så til tændrør der var druknet dagen før kan.Jeg få liv i den igen.
    Det er kun Når den har stået over længere tid får jeg bare liv i den og slukker med det samme kan jeg sagtens starte


  • #3   30. okt 2015 Lige en tanke kunne det være for stor dyse der så gør at når jeg køre soder og smadre tændrør ind så som så gør at når den er helt kold ikke tænder effektiv nok men når den er varm godt kan antænde?
    For har lagt mærke til når den drukner og jeg tager det ud og lige starter på blokken er der en lilla agtig gnist men tøre jeg det godt af og lige renser med en stål børste så er gnisten fin hvis og den starter! Er ved at køre cylinder til så har ret stor dyse i og har jo ikke lige kunne køre ordentlig ind da jeg ikke kan køre lang tid nok med fuld gas til at tjekke tænrørs farven


Kommentér på:
drukner når kold

Annonce