slidt karburator? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg efter hånden bøvlet med min speedfight siden jeg fik den hjem.
Fik den.med smadret stempel og skiftede så både cylinder og stempel men har bare ikke kunne få den til at gå ordentlig den skal have fuld gas for at starte og så 4takter den hele tiden.
Undtagen helt oppe i omdrejninger men.da den.Skal køres til kan.Jeg ikke bare gi gas.
Har prøvet alt med dyser større end standard mindre end standard og justere på luft skrue ,skifte membran ,lækage søge Ja næsten alt men det er som om den bare for for meget Benz hele tiden.
Hvis jeg tømmer bundkar går den.godt lige nogle sek efter men så snart det er fuldt går den.af lort igen.
Har renset karburator og svømmer fungere men synes nålen.og dyse rør så slidt ud og min teori er derfor det er slidt og derfor ikke kan.blande ordentlig og derfor lukker for meget benzin ind.
Men har aldrig før oplevet en karburator blive slidt på den måde der er dog tale om en teikei som jeg har hørt sku være noget Bras.
Har nu købt en anden karburator og smider den.på når den.Kommer det var mere for at forstå hvad det ku skyldes
apr 2015
Følger: 17 Følgere: 159 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 302
mar 2005
Følger: 57 Følgere: 60 Scootere: 64 Emner: 267 Svar: 1.471
apr 2015
mar 2014
Følger: 25 Følgere: 14 Scootere: 1 Svar: 10
apr 2015
Men hvis man læser linket længere oppe beskriver Det meget godt hvordan min opfører sig så må gå ud fra den er slidt.
slidt karburator?