{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.781 visninger | Oprettet:

kasper L
kasper L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

peugeot speedfight 3. startspærre? {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en peugeot speedfight 3 som jeg simpelthen ikke kan få gnist på. knallerten har været sjålet og tændingslåsen var ødelagt.
nu har jeg købt en ny tændingslås og sat på. men den vil bare ikke starte. alle kabler er undersøgt for brud og alt funger bordset fra gnist på tændrøret smiley
jeg håber nogle her inde kan afhjælpe mig med dette problem så hun atter kan komme ud af stalden igen. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot speedfight 3. startspærre?
  • kasper L
    kasper L Tilmeldt:
    jul 2015

#1   24. jul 2015 knallerten er som ny og har kun kørt 200km. tændrør er selvfølgelig skiftet smiley

• #2   24. jul 2015 Hvis det er en 30er er der ikke startspærre på den... Kig ledningerne igennem alle steder og det er nemmest hvis du tager sædekassen op på den og det tager 2 min på den... Har næsten lige selv lavet en der havde været stjålet

• #3   24. jul 2015 Hvis der er start spære på så prøv at sætte tænding på med den ny nøgle og hold den gamle nøgle op til tændingslåsen så skulle den gerne starte

• #4   24. jul 2015 Jeg mener ikke at der er startspærre på 3éren, for er igang med og lave en og den har ikke startspærre.

Har du tjekket de sikringer som sidder oppe ved batteriet, om der er en af dem som er gået??.

• kasper L
    kasper L Tilmeldt:
    jul 2015

#5   25. jul 2015 hej alle tak for interessen. de eneste to sikringer er ok. og der er ingen kabel brud. og den gamle tændingslås var så ødelagt at jeg har smidt den ud. måske nogle eventuelt har et lednings diagram eller ved hvor man kan andskaffe det. eller en der ved hvordan man måler spændinger på tændspole eller cdi box. smiley
    på forhånd tak.

Kommentér på:
peugeot speedfight 3. startspærre?

Annonce