{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Giantco G10 forlygte spørgsmål... {{forumTopicSubject}}

Er ved at reparere en Giantco G10, efter et par idioter valgte at smadre skjolde og ratlås på den. Bare for at stjæle speedo kablet og batteriet smiley
Men jeg er i tvivl om hvilkede pære i forlygten der har hvilkede funktioner.
Skal den nederste være langt lys og den øverste kort lys. eller er det omvendt... eller skal de begge lyse når der er langt lys på?

Det er en model som denne (lånt billede)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giantco G10 forlygte spørgsmål...
  • #4   18. jul 2015 Jeg har skam brugt Google. Og netop fordi det finder både en nær og fjernlys pære af den type er jeg i tvivl. På min scooter er det nemlig kun den ene lygte der er beregnet til den type fatning. Den anden er beregnet til en h4 eller h7 fatning, hvilkede også kan være både nær og fjernlys. Så tak får budet. Men tro ikke blindt på det første link du falder over.

• #6   18. jul 2015 Hvis du nu læser den øverste tekst igen, vil du måske denne gang se, at der intet sted står nævnt noget om, at mine pære er i stykker. Jeg spørg til deres funktion hver især, fordi ledningsnettet er revet i stykker. Og jeg da gerne vil vide hvilken ledning jeg skal trække til hvilken pære, Inden jeg finder loddekolbe og krympeflex frem. Så atter en gang tak for budet. Men nej.

Kommentér på:
Giantco G10 forlygte spørgsmål...

Annonce